2 צפייה בגלריה
פרנק ווגל אולי במשחקו האחרון
פרנק ווגל אולי במשחקו האחרון
פרנק ווגל אולי במשחקו האחרון
(רויטרס)
העונה המסויטת של לוס אנג'לס לייקרס המשיכה גם הבוקר (שני) עם תבוסה משפילה. 32 נקודות של לברון ג'יימס לא הספיקו לקבוצה מעיר המלאכים שהפסידה 123:95 לניו אורלינס בקריפטו סנטר אחרי רבע שלישי נוראי של 44:25. ראסל ווסטברוק שסיים עם 16 נקודות, רשם את משחקו ה-12 העונה עם יותר איבודים (שבעה) מסלי שדה (חמישה) וכמות איבודים זהה הייתה גם ללברון כחלק מ-23 של כל הלייקרס.
זו התבוסה הגדולה בתולדות הלייקרס לפליקנס, השחקנים שמעו בוז מהאוהדים במשך רוב המחצית השנייה ועבור הבעלים והנשיאה, ג'יני באס, זה היה יותר מדי והיא נטשה במהלך הרבע השלישי. מטבע הדברים, מעמדו של המאמן פרנק ווגל מעורער מתמיד ושחקן העבר, קנדריק פרקינס, צייץ: "זה נראה כל כך רע שזה עלול לעלות לווגל במשרה. אני לא חושב שזה מגיע לו, אבל אין סיכוי שמשהו לא יקרה אחרי מבוכה כזו".
לברון אמר בסיום: "אני תמיד מנסה למצוא דרכים להשתפר וברור ששבעה איבודים זו לא הדרך לנצח. המשחקים הקרובים שלנו לא יהיו קלים יותר, אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ובתקופה הקרובה ולא לחשוב על הפלייאוף. הברך שלי? זה לא משפיע על המשחק שלי".
2 צפייה בגלריה
מה יהיה הסוף? לברון
מה יהיה הסוף? לברון
מה יהיה הסוף? לברון
(רויטרס)
ווסטברוק נשאל על הבוז של אוהדי הלייקרס ואמר: "יש לי בבית אישה ושלושה ילדים, אני לא 'לוקח' את זה הבייתה. 23 איבודים? זה אחד הערבים האלה. החטאות או לא - זה חלק מהמשחק, אבל לא לשחק חזק זה לא משהו שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו". המאמן פרנק ווגל אמר: "כשאתה מאבד 23 כדורים אתה לא הולך לנצח. אנחנו צריכים לשכוח מהמשחק הזה".