2 צפייה בגלריה
יקבל צ'אנס. רועי משפתי
יקבל צ'אנס. רועי משפתי
יקבל צ'אנס. רועי משפתי
(עמרי שטיין)
אחרי שזכתה בניצחון דחוק 0:1 בדרבי, שפתח פער של שש נקודות בצמרת הטבלה על פני הפועל באר שבע, מכבי חיפה תתפנה הערב (שלישי, 20:00) למשחק הגומלין ברבע הגמר מול הפועל חדרה. הירוקים מגיעים למשחק עם יתרון של שני שערים מהמשחק הראשון ולא צפויים להיתקל בקשיים רבים בדרך לחצי גמר הגביע.
המאמן ברק בכר יצטרך להסתדר ללא הכוכב שלו, עומר אצילי, שמשובת לשבועיים הקרובים בגלל קרע בשריר האחורי. פציעתו של אצילי בשלב כזה של העונה, ועוד לפני משחקי הפלייאוף, אינה אמורה להיות כזו קשה עבור החיפאים, שאמורים למלא את החלל בשחקני התקפה אחרים דוגמת מאוויס צ'יבוטה ובן שהר. גודסוויי דוניו עדיין מתאושש מניתוח שעבר ולא כשיר למשחק הקרוב.
ברק בכר אמר לקראת המשחק: “עשינו תוצאה טובה במשחק הראשון, אבל צריך להשלים את המשימה, לבוא דרוכים ואגרסיביים ולא כמו שבאנו בדרבי. אין מקום לטעויות בכדורגל, זה רבע הגמר ואנחנו רוצים לעלות. כל מי שישחק יעשה את העבודה שלו”.
בכר מתכנן מספר שינויים לקראת משחק הגביע. בשער יעמוד רועי משפתי, שזוכה להערכה מקצועית גדולה ועשוי להיות האיש שיעמוד בעונה הבאה בין קורות שערה של הקבוצה אם ג'וש כהן יעזוב לטובת מעבר לליגת ה-MLS בארה"ב או לליגה השנייה באנגליה. כהן כבר הודיע לראשי הקבוצה שיש בכוונתו לממש את האופציה לשחק במקום אחר, ונראה שבמכבי חיפה לא ממש מתרגשים מהמהלך הזה.
2 צפייה בגלריה
ג'וש כהן
ג'וש כהן
ג'וש כהן
(עמרי שטיין)
במועדון אמרו: "ג'וש שוער מצוין ומחפש אופציות, אבל אם יעזוב נכבד זאת. יש לנו גיבוי טוב בדמותו של משפתי". עלי מוחמד צפוי לנוח, כמו גם המגן הימני הזר מיקאל אלפונס, שעד כה נחשב לבינגו מבחינתו של בכר. אלפונס, בתקופה קצרה, הצליח להוכיח שמדובר במגן שיודע לבצע את תפקידו מאחור וגם בהתקפה כאחד: "יש לאלפונס נתונים פיזיים מצוינים ויחסית לזה שהוא פעם ראשונה יוצא מצרפת, הרי שעד עכשיו הוא מוכיח שלא טעינו. לא קל להגיע לקבוצה כמו שלנו, בה יש לחץ, ובדרבי הוא כמעט כבש", אמרו בקבוצה.
בהנחה שאלפונס ינוח, רז מאיר צפוי לפתוח. גם מאור לוי, שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים, נמצא בתמונת ההרכב. במכבי חיפה מאמינים שהקשר חוסה רודריגס ימשיך בהתאם לאופציה שיש לו בחוזה, אחרי שיגיע להסדר כספי חדש ושדרוג בשכרו.