2 צפייה בגלריה
רומן אברמוביץ')
רומן אברמוביץ')
רומן אברמוביץ')
(רויטרס)
אחרי שבחר לקחת צעד אחורה מצ’לסי ביום שבת והפקיד את ניהולה לנאמני המועדון, רומן אברמוביץ’ מתמקד במשהו אחר וחשוב לא פחות. לפי הדובר שלו, בעלי הבלוז מנסה לייצר שלום בין רוסיה לאוקראינה.
הרוסי בן ה-55 מנסה לעזור להביא לסיום הפלישה של רוסיה לאוקראינה: "אני יכול לאשר שהצד האוקראיני יצר קשר עם רומן אברמוביץ' לתמיכה בהשגת פתרון בדרכי שלום, ושהוא ניסה לעזור מאז", אמר דוברו של אברמוביץ'.
גם המפיק והבמאי האוקראיני, אלכסנדר רודניאנסקי, אישר את מעורבותו של אברמוביץ', והתעקש שהבעלים של צ'לסי היה האדם היחיד שהגיב לקריאות לעזרה. רודניאנסקי טען כי נציגים מממשלת אוקראינה הביעו הכרת תודה על ניסיונות העזרה של אברמוביץ': "אני יכול לאשר שהצד האוקראיני ניסה למצוא מישהו ברוסיה שמוכן לעזור להם למצוא פתרון בדרכי שלום", אמר.
2 צפייה בגלריה
רומן אברמוביץ' ותומאס טוכל
רומן אברמוביץ' ותומאס טוכל
רומן אברמוביץ' ותומאס טוכל
(רויטרס)
עוד הוסיף: “הם בקשר עם רומן אברמוביץ' דרך הקהילה היהודית ופנו אליו לעזרה. הוא מנסה לגייס תמיכה לפתרון של שלום מאז. למרות שהשפעתו של רומן אברמוביץ' מוגבלת, הוא היחיד שהגיב ולקח על עצמו לנסות. אם זה ישפיע או לא, אני לא יודע, אבל אני בעצמי בקשר עם הצוות של זלנסקי, ויודע שהם אסירי תודה על מאמציו האמיתיים".
כזכור, אברמוביץ' בחר לסגת מהניהול השוטף של צ'לסי במוצאי שבת. הוא עדיין הבעלים המכהן של צ'לסי, אבל העביר את כל קבלת ההחלטות לנאמני קרן הצדקה של המועדון ממערב לונדון, מה שמשאיר את ברוס באק כדמות הבכירה ביותר של הבלוז כרגע.