3 צפייה בגלריה
שובל גוזלן
שובל גוזלן
שובל גוזלן
(עמרי שטיין)
אחרי שספגה 4:1 כואב ממכבי פתח תקווה ונעצרה אחרי שמונה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, הפועל חדרה תנסה לחולל הפתעה גדולה הערב (שלישי, 20:00) כשתתארח אצל מכבי חיפה בסמי עופר לגומלין רבע גמר גביע המדינה, אחרי שהפסידה 2:0 בבית במשחק הראשון.
חדרה אמנם מקווה להפתיע, אך תעלה בהרכב חסר מאוד גם בשל הרצון להעניק מנוחה לשחקנים שסובלים מעומס. מוחמד אוסמן ייעדר בעקבות פציעה בקרסולו והוא בספק גם למפגש מול בני סכנין בשבת. גם ג׳ונתן סיסה יחמיץ את הגביע בשל צבירת כרטיסים צהובים ואת מקומו צפוי לתפוס אביב לין הצעיר.
ההתלבטות של קורצקי היא בקישור בין מנשה זלקה למקסים פלקושצ׳נקו, בעוד אביאל בן חמו יפתח בחלק הקדמי. מי שצפוי לקבל מנוחה הוא שובל גוזלן, שמשחק לאורך התקופה האחרונה כשהוא לא במאה אחוז כשירות ורק אתמול עבר זריקה נוספת בעקבות קרסולו הפגועה.
3 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי ומקסים פלקושצ'נקו
מנחם קורצקי ומקסים פלקושצ'נקו
מנחם קורצקי ומקסים פלקושצ'נקו
(איציק בלניצקי)
״הסיכויים נגדנו אבל נבוא לעשות את המקסימום שלנו״, אמרו בחדרה לקראת המשחק. ״זה לא המצב הכי אידיאלי לפני משחק עונה שמחכה לנו בשבת מול סכנין, אבל כולם יודעים שבגביע הכול יכול לקרות״.
בתוך כך, חדרה מקווה לסגור בקרוב את הארכת החוזה של מנחם קורצקי לעונה הבאה. בתקופה האחרונה הופעל לחץ כבד מתוך המועדון, בעיקר מצד חברי העמותה, לעבר ההנהלה על מנת שימשיכו את ההתקשרות עם המאמן שהוביל את הקבוצה למאבק על הפלייאוף העליון.
3 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(ראובן שוורץ)
קורצקי מצידו רוצה הבטחה לשדרוג הסגל בעונה הבאה ולמנוע קיצוצים נוספים וכן לחכות בשלב הזה עד לאחר המשחק מול סכנין כדי לייצר שקט. בחדרה רצו תחילה להמתין עד לאחר הבטחת הכרטיס לפלייאוף, אך המצב הנוכחי יצר חוסר שקט בתוך המועדון כל עוד המאמן לא חידש את החוזה. כל זאת כשעדיין יש ערפל בנוגע לתקציב בעונה הבאה והאפשרות שיהיה קיצוץ היא ריאלית.
הרכב משוער: רובי לבקוביץ׳, רון אונגר, אביב לין, עידו לוי, איבליו מרקוב, דולב אזרואל, תמיר גלזר, גלעד אברמוב, מנשה זלקה (מקסים פלקושצ׳נקו), אביאל בן חמו ועמית מור (אספה אווג׳ו).