2 צפייה בגלריה
ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב
(האתר הרשמי של אנדרלכט)
ליאור רפאלוב נמצא בתקופה בעייתית מבחינתו. קשרה הישראלי של אנדרלכט בן ה-35, שהגיע בתחילת העונה לקבוצתו של וינסנט קומפני, התחיל את הקדנציה אצל הקבוצה החדשה שלו בסערה, וכבש העונה 10 שערים ב-27 משחקי ליגה, אך מתחילתה של שנת 2022 הוא נמצא בדעיכה.
בתקשורת הבלגית לא התעלמו מכך כשביקרו מספר שחקנים של אנדרלכט ולא שכחו גם את רפאלוב: “קומפני יאשר שגם רפאלוב נמצא בירידה. הוא כבר הוחלף בשלב מוקדם בארבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה. הקשר ההתקפי בן ה-35 פשוט לא מצליח בשנת 2022 בה הוא כבש שער אחד ועדיין לא בישל בשמונה משחקים”.
באתר ‘חדשות כדורגל’ המשיכו וקטלו את הקשר הישראלי: “הוא מתקשה לעזור בהגנה אחרי שעה של משחק וזה דבר בהחלט הגיוני בשל גילו המתקדם. ובכל זאת, רפאלוב חייב להבין שהוא צריך לעשות את הדברים בצורה הרבה יותר טובה. הוא הראה חוסר שביעות רצון מכך שהוחלף ב-0:0 מול לובן בדקה ה-63, אבל זה לא היה חכם מבחינתו כשחקן מנוסה”.
2 צפייה בגלריה
ליאור רפאלוב, "כרגע הוא לא מתפקד טוב"
ליאור רפאלוב, "כרגע הוא לא מתפקד טוב"
ליאור רפאלוב, "כרגע הוא לא מתפקד טוב"
(האתר הרשמי של אנדרלכט)
באתר הבלגי המשיכו: “כרגע רפאלוב לא מתפקד טוב. יתרה על כך, זה עשוי להיות גם במשחקים מול קבוצת הצמרת. המאזן שלו מול קבוצות הצמרת (אוניון סט. גיליוס, אנטוורפן, גנט, גנק וקלאב ברוז’) הוא רק שער ובישול בשמונה משחקים. בשבועות הקרובים הוא יצטרך להראות שיפור כבר בחצי גמר הגביע מול אופן, ובמשחקי הליגה מול אנטוורפן וגנט. זה בהחלט משהו שאנחנו יכולים לצפות ממי שזכה בנעל הזהב רק לפני שנה”.