1 צפייה בגלריה
סרגיי בובקה ויעל ארד
סרגיי בובקה ויעל ארד
סרגיי בובקה ויעל ארד
(רויטרס ורפי בן חקון)
לראשונה מאז פרוץ המלחמה באוקראינה, הוועד האולימפי בישראל מביע סולידריות למקבילו באוקראינה. בעקבות פלישת צבא רוסיה לשטח המדינה בשבוע האחרון, הארגון הישראלי שלח אתמול (שני) מכתב רשמי לוועד האולימפי באוקראינה ומסר את תמיכתו בזמנים הקשים הללו.
יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד והמנכ"ל גילי לוסטיג שלחו אתמול בבוקר את המכתב ליו"ר הוועד האולימפי האוקראיני סרגיי בובקה ולמנכ"לית הארגון נטליה קובלנקו. אגב, בובקה הוא אלוף אולימפי בקפיצה במוט, אלוף עולם וחבר בוועד האולימפי הבינלאומי.
יעל ארד וגילי לוסטיג כתבו במכתבם: "עמיתים וחברים יקרים, אנו מקווים שהמכתב שלנו ימצא אתכם שלמים ובטוחים בהתמודדות מול האתגר הקשה הזה. בשם הוועד האולימפי בישראל, אנו כותבים לכם על מנת להביע את תמיכתנו, את הסולידריות, הסימפטיה העמוקה והחברות שלנו עם עמיתינו בוועד האולימפי באוקראינה ועם כל תושבי אוקראינה בזמנים קשים הללו".
כמו כן, הוסיפו: "אזרחי ישראל מכירים את ההרגשה הזו, כאשר המדינה שלך נמצאת תחת מתקפה והמשפחות עומדות בפני עתיד לא ברור. לרבים בישראל שורשים באוקראינה והמצב הזה מאיים על משפחותיהם ועל אורח חייהם. כולנו עומדים בסולידריות לצידכם ומאחלים לבטיחותם ולשלומם של האזרחים באוקראינה".
הדרבי בברזיל נדחה: סכנת חיים לשחקנים