3 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(איציק בלניצקי)
אחרי שספגה הפסד כואב ביום שישי בדרייב אין מול גרמניה במסגרת מודקמות המונדובאסקט, נבחרת ישראל יצאה הערב (שני) למשחק נוסף מול הנבחרת הגרמנית, הפעם בחוץ, אך שוב איכזבה כשספגה 84:80 דרמטי שמרחיק אותה מאליפות העולם בכדורסל.
מאמן נבחרת ישראל, גיא גודס, אמר בסיום ההתמודדות: “מאוכזב בשבילנו. שני המשחקים היו דומים, גם בארץ הובלנו ב-11 הפרש ונתנו להם לחזור, היום הובלנו ב-15 הפרש ובכמה דקות החזרנו אותם למשחק. היה לנו יתרון של שמונה הפרש לקראת הסוף, אבל הריבאונד התקפה שהם לקחו לקראת הסיום גמר את המשחק”.
גודס המשיך: “שיחקנו טוב מאוד, ובגלל זה אנחנו מאוכזבים, כדורסל זה משחק של טעויות והיינו קצרים, נישאר עם הראש מורם לקראת החלון הבא ביוני. אלה החיים, אנחנו צריכים ללמוד ולחזור ביוני חזקים יותר”.
3 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים
שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים
שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים
(איציק בלניצקי)
על צמד ההפסדים מול גרמניה אמר המאמן: “פספסנו כאן אבל לא נבכה על ההפסדים האלה. התחלנו את החלון הראשון נהדר עם שני ניצחונות, אבל בחלון השני שיחקנו נגד גרמניה והיינו קרובים לנצח ולא עשינו את זה. יש לנו חלון שלישי נגד פולין בחוץ ואסטוניה בבית, ניצחון היום היה נותן לנו יתרון גדול, אבל זה החיים ונרצה לבוא טובים במשחקים הבאים.
תמיר בלאט אמר לאחר המשחק: “כן, אכזבה גדולה, אין מה להוסיף. הרגשתי ששלטנו במשחק לאורך כל הדרך וברבע הרביעי נפלנו מהרגליים, קיבלנו החלטות פחות טובות וזה מבאס.
3 צפייה בגלריה
תמיר בלאט
תמיר בלאט
תמיר בלאט
(האתר הרשמי של פיב"א)
בלאט הוסיף: “אנחנו נבחרת מצוינת, אנחנו אוהבים לשחק אחד עם השני. בנינו תהליך מ-2018 ואנחנו נמשיך קדימה. זה כיף לחזור לנבחרת ולהיות חלק מהקמפיין הזה. אנחנו כמו משפחה, משחקים אחד בשביל השני, זה מרגש בשבילי. היום נכשלנו, אבל נגיע חזקים למשחקים הבאים”.
בר טימור סיפר בסיום: “אין הרבה מה לומר, חוסר מזל, שלטנו במשחק. זה פספוס. שוב אנחנו מובילים ב-15 הפרש ונופלים בדברים קטנים, קצת פעולות אישיות טובות שלהם. נתקענו בהתקפה בדקות האחרונות. היו כמה פעולות בסוף הרבע השלישי, ירידה להגנה, פעולות קטנות שנפלנו בגללן. חבל, זה מתסכל מאוד”.
"IRONMAN" - אליפות המזרח התיכון בישראל