2 צפייה בגלריה
ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף
(הטוויטר הרשמי שלו)
מאמן מכבי תל אביב בעבר ומי שכעת מכהן כמנהלה הטכני של ברצלונה הגדולה, ג’ורדי קרויף, מבוקש על ידי אייאקס, שכבר יצרה עמו קשר לגביב לפקיד המנהל הספורטיבי של המועדון במקומו של מארק אוברמארס, זאת על פי דיווח מסקרן שהתפרסם בתקשורת הבריטית.
כזכור, אוברמארס התפטר מתפקידו לאחר שהתברר כי הטריד מינית עובדות במועדון הפאר ההולנדי. באייאקס ישמחו לראות את קרויף לוקח את התפקיד על עצמו, שכן הקבוצה מאמסטרדם זוכרת לטובה את התקופה בה אביו כיכב במדיה והוביל אותה לשמונה זכיות בליגה ההולנדית, ולשלוש זכיות בגביע אירופה לאלופות.
לפי הדיווח ברצלונה רוצה שהמנהל הטכני שלה יישאר, והדבר נכון גם לגבי ז’ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה, אך למנהל הטכני יש חוזה רק עד סיום העונה הנוכחית והוא ממתין לשמוע מהן התוכניות של הבלאוגרנה לגביו.
2 צפייה בגלריה
ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף
(רויטרס)
קרויף הוא דמות מפתח במועדון הקטלוני ובעל קשר נהדר עם צ’אבי. הוא שיחק תפקיד מרכזי בחלון ההעברות האחרון, במהלכו בארסה החתימה בין השאר את אדאמה טראורה ופייר אמריק אומביאנג. לאפורטה רוצה שההולנדי בן ה-48 ימשיך בתפקידו ויסייע בבניית הקבוצה בשנים הקרובות. עם זאת, לאור סיום החוזה של קרויף, הכדור ברגליים שלו והוא יחליט באיזה ממועדוני הפאר הוא ירצה לעבוד.