1 צפייה בגלריה
דן גלזר ובר כהן
דן גלזר ובר כהן
דן גלזר ובר כהן
(עמרי שטיין)
למרות ההפסד 3:1 אמש (שני) למכבי תל אביב, בהפועל נוף הגליל יצאו מעודדים בעיקר מהיכולת במהלך המחצית השנייה, בה הקבוצה הגיעה למספר מצבים שלא נוצלו, אבל הוכיחה שיש לה את היכולות ההתקפיות, גם מול יריבה חזקה.
אחת מנקודות האור בהפסד היה אקס מכבי ת"א, בר כהן, שמהרגע ששי ברדה הגיע, פשוט פורח. מעבר לבישול השער לווהיב חביבאללה במחצית הראשונה, הקשר ההתקפי היה מסוכן מאוד, בעט מספר כדורים לשער ובוודאי סיפק חומר למחשבה עבור אנשי הצהובים לקראת העונה הבאה.
“שי ברדה החזיר אותי לחיים. אני תמיד מחפש לאיים על השער. מתברר שהסבלנות משתלמת. גם כשפתחתי על הספסל הייתי בטוח שאקבל את הצ'אנס. מה שמעניין אותי זה נוף הגליל ולא מכבי ת"א, המטרה שלי היא שנישאר בליגה, אני חושב איך לעזור לקבוצה להשיג את המטרה", הצהיר כהן.
בנוגע לכך שקבוצתו מסומנת כיורדת כמעט בטוחה לליגה הלאומית, אמר הקשר: "מי שמספיד אותנו מאוד טועה, כי אני מבטיח שנעשה הכל כדי שנוף הגליל לא תרד ליגה. אנחנו כבר חושבים על המשחק הקרוב, לא מעבר". ומי שמחכה במשחק הקרוב היא לא אחרת מהאלופה ומוליכת הטבלה, מכבי חיפה, שתארח את ברדה ושחקניו בסמי עופר. השוער, סטפן מרינוביץ’, שחזר לשער אחרי ארבעה משחקים בחוץ, ימשיך לקבל קרדיט גם מול הירוקים.