2 צפייה בגלריה
בן שהר
בן שהר
בן שהר
(עמרי שטיין)
עם יתרון מבטיח מהמשחק הראשון (0:2) מכבי חיפה תשאף להשלים הערב (שלישי, 20:00) את המשימה ולעבור ללא תקלות את משחק הגומלין מול הפועל חדרה ברבע גמר גביע המדינה, על מנת להעפיל לחצי הגמר ולהתחיל בראש שקט את ההכנות למשחק הליגה הקרוב מול הפועל נוף הגליל, שכמו הנוכחי, יתקיים גם הוא בסמי עופר.
להבדיל מהמשחקים מול הפועל תל אביב ובדרבי מול הפועל חיפה, הפעם יגיעו 10-12 אלף צופים. במועדון מרוצים מכמות הקהל בהתחשב בכך שמדובר במשחק באמצע שבוע וביריבה פחות אטרקטיבית, כאשר התוצאה מהמשחק הראשון בין שתי הקבוצה כבר למעשה הכריעה את הכף לטובת הירוקים.
הרכב מכבי חיפה: רועי משפתי, רז מאיר, אורי דהן, עופרי ארד, סאן מנחם, חוסה רודריגס, מוחמד אבו פאני, מחמוד ג’אבר, מאור לוי, מאוויס צ’יבוטה ובן שהר.
הרכב הפועל חדרה: רובי לבקוביץ’, רון אונגר, עידו לוי, אביב לין, איבליו מרקוב, דולב אזרואל, תמיר גלזר, גלעד אברמוב, מנשה זלקה, מקסים פלקושצ’נקו ואביאל בן חמו.
"הכי חשוב שלא נבוא שאננים הערב. אנחנו אמורים לבוא למשחק ולעבור אותו ללא תקלות אבל זה יקרה רק אם נגיע ברמת מוכנות הכי גבוהה שניתן ובכלל לא משנה מי יפתח בהרכב", אמרו בצד הירוק של הכרמל לקראת המפגש מול מנחם קורצקי ושחקניו.
ברק בכר ינצל את המפגש על מנת לבצע רוטציה רחבה ככל שניתן, מתוך ידיעה שמדובר במשחק שלישי בפחות משבוע. שחקניה הבכירים של הקבוצה - בוגדאן פלאניץ', צ'ירון שרי, דולב חזיזה, מיקל אלפונס, ג'וש כהן, עלי מוחמד ונטע לביא יזכו למנוחה. מי שיחזור להרכב אחרי שלא שיחק במשחק האחרון בגלל צהובים הוא מוחמד אבו פאני. בחלק הקדמי ישחקו מאוויס צ'יבוטה ובן שהר. שחקנים נוספים שיקבלו קרדיט הם רועי משפתי, רז מאיר, מאור לוי ומחמוד ג'אבר.
2 צפייה בגלריה
מחמוד ג'אבר
מחמוד ג'אבר
מחמוד ג'אבר
(עמרי שטיין)