1 צפייה בגלריה
בסרביה מתרשמים. יובאנוביץ'
בסרביה מתרשמים. יובאנוביץ'
בסרביה מתרשמים. יובאנוביץ'
(עמרי שטיין)
ג'ורג'ה יובאנוביץ' לא יכול היה לקוות לפתיחה טובה יותר במכבי ת"א. אחרי שכבש מול עירוני קריית שמונה ובדרבי מול הפועל ת"א, אמש (שני) חלוץ הרכש כיכב עם צמד בניצחון 1:3 על הפועל נוף הגליל ואפילו בסרביה לא התעלמו מהכושר שלו.
בעיתון הסרבי 'קוריר' נכתב שיובאנוביץ' "מאיים על התהילה של דושאן ולאחוביץ' ואלכסנדר מיטרוביץ'" בכתבה שהכותרת שלה היא: "מכונות שערים מסרביה שולטות בעולם: יובאנוביץ' עושה את זה בסטייל של ולאחוביץ' ומיטרוביץ'".
כאמור, יובאנוביץ' כבר עם ארבעה שערים בארבעה מחזורים וגם עמיתיו הסרבים בכושר מצוין: ולאחוביץ' הבקיע ארבעה שערים ובישל אחד נוסף בשישיה משחקים מאז חתם ביובנטוס ומיטרוביץ' חורך רשתות העונה במדי פולהאם עם 34 שערים ושבעה בישולים ב-33 משחקים.
המחליף של רונאלדו: ולאחוביץ' כיכב עם צמד
“היה לי המון מזל להבקיע שני שערים בשני המשחקים הראשונים שלי", אמר יובאנוביץ' אחרי הניצחון על נוף הגליל, "אני עובר תהליך עם הקבוצה, עם המאמן, זה טבעי שעוד אשתפר ככל שעובר יותר זמן. הליגה פה טובה, יש קצב, האצטדיונים טובים וגם האוהדים וזה משדרג את הליגה. התחושות שלי מדהימות, לכבוש שערים מול הקהל הזה של מכבי ת”א, זה נפלא. השערים הראשונים היו מיוחדים מאוד".