2 צפייה בגלריה
ליאו מסי
ליאו מסי
ליאו מסי
(רויטרס)
עם שער ושישה בישולים בחמשת המחזורים האחרונים בליגה הצרפתית, הביקורות נגד ליאו מסי נראות כמו זיכרון רחוק, אבל הוא זוכר אותן היטב. כוכב פ.ס.ז' שלא כבש או בישל בליגה עד חודש נובמבר, הפך ליעד המועדף עבור התקשורת הצרפתית אחרי המעבר המתוקשר מברצלונה בקיץ האחרון ובעיתון 'לה פריזיאן' דווח היום (שלישי) שהוא "נדהם" מכך ואף אמר את זה לראשי המועדון.
לפי הפרסום, מסי חשד שיש משהו שעומד מאחורי הביקורות והוא אף העלה את הנושא בחדר ההלבשה של פ.ס.ז' כשאחד החשדות שלו היה שניסו לתקוף את ראשי המועדון דרכו. לעזרת הפרעוש נחלצו חבריו כמו סרחיו אגוארו, שהגנו עליו בתקשורת.
כזכור, מסי עזב את קבוצת נעוריו, בארסה, בקיץ ועבר לפ.ס.ז', אבל בתחילת הדרך הוא הרבה לפספס משחקים משלל סיבות - מפציעות, דרך העדפה של נבחרת ארגנטינה ועד הידבקות בקורונה. עם זאת, לאחרונה הוא נכנס לקצב וגם חזרתו של ניימאר סייעה לו, אם כי שיתוף הפעולה הפורה ביותר של מסי הוא דווקא עם קיליאן אמבפה.
2 צפייה בגלריה
אמבפה ומסי חוגגים
אמבפה ומסי חוגגים
אמבפה ומסי חוגגים
(רויטרס)
מפה לשם, מסי כבר עם שבעה שערים ו-11 בישולים ב-23 משחקים בכל המסגרות כשהוא כובש או מבשל בממוצע כל 104 דקות. אחרי החזרה מהיעדרות בגלל הקורונה, הארגנטינאי תורם לשער של פ.ס.ז' בחמשת המחזורים האחרונים כל 55 דקות. במחזור האחרון, ב-1:3 על סנט אטיין, מסי בישל פעמיים לאמבפה.
ה-צ-ג-ה: 0:4 ענק ומלא ניצוצות לברצלונה