4 צפייה בגלריה
רובי לבקוביץ'
רובי לבקוביץ'
רובי לבקוביץ'
(ראובן שוורץ)
כעס רב בהפועל חדרה על פרשת הצהובים שתוביל להשעיית רובי לבקוביץ' במשחק החשוב מול בני סכנין בשבת, כפי שפורסם ב-ONE. במועדון קיבלו את הנושא בפליאה גדולה וגורם במועדון אמר: "אין דבר כזה שיענישו אותנו על פאדיחה של שופט ושל ההתאחדות לכדורגל. נבדוק את ההשלכות ונפעל בהתאם, אנחנו לא צריכים לשלם מחיר כבד בגלל טעות לא שלנו ובמשחק כל כך משמעותי על הפלייאוף בו נאבד שחקן מפתח״.
בחדרה הגישו בקשה לערעור דחוף בפני בית הדין העליון של ההתאחדות, במטרה להוביל לדחיית ריצוי העונש, שכן המשחק מול סכנין חשוב במיוחד במאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון. בחדרה אף הדגישו כי ישימו דגש גדול יותר ויבדקו לעומק את נושא הצהובים, זאת אחרי שגם מוקדם יותר העונה הייתה אי הבנה לגבי שיתופו של מנשה זלקה מול מכבי נתניה בגביע הטוטו. באותו מקרה נפלה טעות ולא היו לו חמישה צהובים.
כזכור, לירן ליאני לא ציין בדו”ח כרטיס צהוב שנשלף לעברו של לבקוביץ’ – צהוב שאם כן היה מצוין, משמעותו הייתה שהוא לא יכול היה לשחק מול חיפה. במקום זאת, הטעות התגלתה רק לאחר המשחק וכעת תוביל להיעדרות של השוער מהמשחק החשוב מול סכנין.
בתוך כך, בחדרה רוצים לראות את מנחם קורצקי ממשיך גם בעונה הבאה. אנשים מתוך המועדון הפעילו לאחרונה לחץ על השדרה הניהולית על מנת להמשיך את ההתקשרות עם המאמן שעושה עונה טובה והצעיד את הקבוצה למאבק על כרטיס לפלייאוף העליון, אך המשימה של החדרתים לא תהיה פשוטה בגזרה הזו.
4 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(שחר גרוס)
בחדרה שוחחו השבוע עם קורצקי בנוגע לעונה הבאה ורצו לסגור את הנושא כבר בשלב הזה, אך כאמור הוא ביקש לדחות הכול עד לאחר המשחק מול בני סכנין כדי ליצור שקט וקודם כל להשיג את המטרה. בחדרה משדרים אופטימיות וגם הוציא הודעה לפיה דיברו עם המאמן בפן המקצועי לקראת העונה הבאה, אך הכדור כעת אצל המאמן ויש לו ספקות.
קורצקי, אחרי העונה המוצלחת ביחס למימדים של חדרה, ירצה לשדרג את הסגל ולמנוע אפשרות שהוא מגיע לשלבי המאני טיים עם סגל סחוט כפי שקורה העונה, בעוד אנשים מתוך המועדון מדברים בשלב הזה על קיצוץ אפשרי, כשעדיין לא ברור אופן התמיכה של הרוכשים המיועדים, אם בכלל. גורם בחדרה הגדיר זאת כך: “סיכוי של 50:50 שהוא יישאר בסופו של דבר”. בחדרה גם ירצו לראות יותר שחקנים צעירים שמשתלבים בעונה הבאה, כפי שאמרו בעצמם בהודעת המועדון, דבר שלא בטוח כי המאמן ירצה ליישר איתו קו מבלי לצרף שחקנים חדשים ותיקים.
אמש סיימה חדרה את המסע שלה בגביע המדינה. “המשימה הגדולה הייתה לצאת מהמשחק הזה בשלום ובלי פציעות”, כך תיארו במועדון את ההפסד 1:0 למכבי חיפה שהשלים 3:0 בסיכום שני משחקי רבע הגמר. הקבוצה של מנחם קורצקי עלתה בהרכב משני, חלקו בעקבות אילוצים, ויצאה בהפסד מינימלי אך חשוב מכך, בלי פציעות מיותרות לקראת הקרב הגורלי ביום שבת מול בני סכנין.
בחדרה אמנם דיברו בימים האחרונים על כך שהתרכזו במשחק מול מכבי חיפה, אבל בפועל במועדון השקיעו את כל מרצם במשחק הליגה בשבת בו ניצחון יכול לסדר לחדרה את הכניסה לפלייאוף העליון כשיישאר לאחריו עוד משחק אחד לשחק בעונה הסדירה, מול מכבי תל אביב. בעקבות המפגש הקשה שמחכה מול הקבוצה של מלאדן קרסטאיץ’ באופק, בחדרה מבינים כי המפגש מול סכנין הוא החשוב ביותר ואם לא ינצחו בו, הם בבעיה גדולה במאבק על השישייה.
4 צפייה בגלריה
איבליו מרקוב מקדים את מחמוד ג'אבר
איבליו מרקוב מקדים את מחמוד ג'אבר
איבליו מרקוב מקדים את מחמוד ג'אבר
(עמרי שטיין)
“סכנין זה משחק העונה שלנו”, אמרו בחדרה. “היה חשוב לבוא מול מכבי חיפה ולהציג משחק טוב במיוחד אחרי ההפסד למכבי פתח תקווה. השחקנים הצעירים סיפקו הופעה סולידית והפנים כבר ליום שבת”. אגב, קורצקי אמנם גער במחצית המשחק בתמיר גלזר בעקבות צהוב מיותר וגם החליפו מיד לאחר פתיחת החצי השני, אולם גם השחקן מבין את הלחץ שיש לקראת שבת והאפשרות שהוא היה מקבל כרטיס אדום ונעדר הייתה גורלית עבור חדרה. הצדדים כמובן סיימו בסופו של דבר את הערב בסמי עופר בחיוך.
מי שיחזור ביום שבת הוא ג’ונתן סיסה שריצה עונש הרחקה בסמי עופר, ואילו מי שנמצא בספק גדול מאוד הוא מוחמד אוסמן שהפציעה שלו בקרסול מטילה סימן שאלה ומרבית הסיכויים כי לא ייקח חלק במשחק. בחדרה ינסו להכשיר את סטיבן אלפרד. למרות שתחילה סימנו את חזרתו רק לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, בעקבות המפגש החשוב מאוד מול החבורה של חיים סילבס, בצוות הרפואי והמקצועי יקוו כי הניגרי יוכל לפחות לשמש כאופציה מהספסל ל-20 הדקות האחרונות כדי להקל על שובל גוזלן, שלא שיחק אתמול כדי להעניק לו מנוחה נדרשת.
4 צפייה בגלריה
חוסה רודריגס מול מקסים פלקושצ'נקו
חוסה רודריגס מול מקסים פלקושצ'נקו
חוסה רודריגס מול מקסים פלקושצ'נקו
(עמרי שטיין)