2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי נתניה חוגגים עם איגור זאלטנוביץ'
שחקני מכבי נתניה חוגגים עם איגור זאלטנוביץ'
שחקני מכבי נתניה חוגגים עם איגור זאלטנוביץ'
(נעם מורנו)
התרגשות גדולה במכבי נתניה לקראת המשחק הביתי החשוב מול עירוני קריית שמונה ביום שבת (17:30) באצטדיון היהלום, כאשר במועדון מצפים למה שהם מגדירים "קיר צהוב" שיתמוך בקבוצה ויסייע לה להעפיל, אולי כבר בשבת, לפלייאוף העליון. משימה שהייתה נראית קשה עד בלתי אפשרית לפני הגעתו של המאמן בני לם.
שלושה ימים לפני המשחק, בנתניה מכרו למעלה מ-7,000 כרטיסים והציפייה היא שבקצה המכירה, אצטדיון היהלום יהיה כמעט מלא בלפחות 9,000 יהלומים שידחפו את הקבוצה. מבחינה מקצועית, למאמן יש לא מעט בעיות לקראת המשחק בשבת: רז שלמה ואביב אברהם ייעדרו עקב צהובים, כאשר כארם ג'אבר כאמור מורחק וייעדר גם הוא. מנגד, מי שעשוי להיכלל בסגל (אם כי לא לפתוח) הוא הקשר אמיר ברקוביץ', שמחלים מפציעה בקרסול וקיים סיכוי טוב שייכלל בסגל.
לם עצמו שוקל האם להמשיך לתת את הקרדיט לעידו וייר שהרשים בשבת, כאשר אופציה נוספת היא שהמגן יחזור לעמדתו הטבעית בצד ימין, כאשר זלאטן שחוביץ' יחזור לעמדת המגן השמאלי.
2 צפייה בגלריה
בני לם חוגג
בני לם חוגג
בני לם חוגג
(רדאד ג'בארה)
שחקני הנבחרת הצעירה, יובל שדה, עדן קארצב, כארם ג'אבר ועמרי גאנדלמן, לא נטלו אתמול חלק באימון עקב מחויבותם לנבחרת וישובו להתאמן עם הקבוצה כבר היום.
לם ערך לשחקניו אסיפת וידאו על הניצחון בשבת מול מ.ס אשדוד ועבר עם השחקנים על הדברים הטובים וגם על השגיאות שעשו במהלך המשחק.