2 צפייה בגלריה
דני אבדיה יורד מהפרקט
דני אבדיה יורד מהפרקט
דני אבדיה יורד מהפרקט
(האתר הרשמי של וושינגטון)
דווקא בערב בו חייכו ב’קפיטל וואן ארנה’ דני אבדיה לא שותף לחגיגה. הלילה (בין שלישי לרביעי) אירחה וושינגטון את דטרויט, כאשר רק לפני כשבועיים רשם הישראלי דאבל דאבל כולל שיא קריירה של 15 ריבאונדים מול אותה יריבה. הלילה הפורוורד נפצע ושותף לתשע דקות ב-113:116 של הוויזארדס, שניצחו לראשונה מפגרת האולסטאר אחרי שני הפסדים ונמצאים חזק בתמונת הפליי-אין במזרח. אבדיה סיים עם 2 נקודות (2/2 מהעונשין, 0/2 מהשדה), 4 ריבאונדים, 2 אסיסטים, חטיפה ואיבוד.
אבדיה עלה כרגיל מהספסל במהלך הרבע הראשון וספג מכה חזקה כשניסה לחדור לטבעת והתנגש בברכו של ג’רמי גרנט. למרות הכאבים הוא נותר על הפרקט ושיחק גם בפתיחת הרבע השני, אך כחמש דקות וחצי להפסקה סימן לצוות הרפואי של וושינגטון כי הוא לא יכול להמשיך וירד לחדר ההלבשה. עד סיום המשחק דני לא שב לפרקט. השחקן, שלא הפסיד משחק אחד העונה ושותף בכל 61 משחקי קבוצתו, קיבל בשורות מרגיעות וצפוי לשוב לפרקט כבר בשבת מול אטלנטה..
המשחק עצמו התנהל די צמוד. רוי האצ’ימורה פתח טוב את הרבע האחרון והוביל את הוויזארדס לבריחה ויתרון דו ספרתי, הפיסטונס צמצמו ופחות מדקה לסיום ההפרש עמד על נקודה בלבד. תומאש סטורנסקי, שעלה הלילה לדקות ראשונות בבירה, קבע 113:116, מנגד, קיליאן הייז החטיא את הזריקה האחרונה ופספס הזדמנות לכפות הארכה. בסיום הוויזארדס רשמו ניצחון 14 רצוף בבית על דטרויט ושיפרו את מאזנם ל-33:28. קייל קוזמה הוביל את המנצחת עם 21 נקודות, תומאס בראיינט הוסיף 16. ג’רמי גרנט סיפק 26 נקודות מנגד, קייד קנינגהאם תרם 20.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה מול דטרויט
דני אבדיה מול דטרויט
דני אבדיה מול דטרויט
(רויטרס)