1 צפייה בגלריה
שחר פיבן באימון
שחר פיבן באימון
שחר פיבן באימון
(איציק בלניצקי)
מכבי תל אביב תגיע מחר (חמישי, 19:30) לבלומפילד לגומלין רבע גמר גביע המדינה כשהיא ביתרון 0:2 מהמשחק הראשון על קביליו יפו. זה יהיה משחק “חוץ” של הצהובים, שמטרתם היא ברורה – לסגור עניין בצורה חלקה ולעלות לשלב חצי הגמר, אליו כבר העפילה מכבי חיפה. המאמן מלאדן קרסטאיץ’ יבצע רוטציה גדולה בהשוואה להרכב שפתח מול נוף הגליל ביום שני האחרון, כאשר גם שילובם של שחקני נוער בסגל בהחלט על הפרק.
בהגנה הוא ימשיך לסבול מחיסורים, כאשר שחר פיבן שמחלים מהפציעה שספג נגד מ.ס אשדוד, אמור לחזור עוד כמה ימים לפעילות מלאה ונראה כי כבר יוכל להיות בסגל מול הפועל חדרה על פי קצב התקדמות ההחלמה שלו. אנדרה ז’ראלדש כפי הנראה לא יחזור לפני הפלייאוף, והחלטה בנושא ז’וסוואה סה צריכה להתקבל גם כן אחרי שחזר להתאמן באופן הדרגתי ובמועדון יש מי שטוענים שעדיף לחכות עם החזרה שלו לדשא עד הפלייאוף.
היום ב-16:30 תערך מסיבת עיתונאים בקריית שלום (שידור חי באתר ONE) כאשר קרסטאיץ’ ידבר לקראת המשחק מול יפו, ומיד אחריו יגיעו לדבר נציג הבעלים, ג’ק אנגלידיס, והמנהל המקצועי ברק יצחקי. עבור אנגלידיס זו תהיה הפעם הראשונה שהוא ידבר מזה תקופה ארוכה מאוד.