2 צפייה בגלריה
עוד הפסד לאוסף. ג'יימס
עוד הפסד לאוסף. ג'יימס
עוד הפסד לאוסף. ג'יימס
(רויטרס)
יומיים אחרי ששחקני לוס אנג'לס לייקרס שמעו שריקות מהאוהדים בתבוסה הביתית 123:95 לניו אורלינס, לברון ג'יימס וחבריו קיבלו מחיאות כפיים על המאמץ, אבל זה לא הספיק. הבוקר (רביעי) הלייקרס מחקו פיגור של 21 הפרש ב-12 דקות מול דאלאס לפני שהפסידו 109:104 והסתבכו עוד יותר. זה ההפסד השישי של הלייקרס בשישה מתוך שבעת המשחקים האחרונים, הם רחוקים (34:27) כבר שבעה ניצחונות ממאזן של 50% ומאז פגרת האולסטאר יש להם שלושה הפסדים ברצף.
לברון שקלע 26 נקודות וקלט 12 ריבאונדים, אמר בסיום: "אני שונא להפסיד ומרגיש חרא כרגע, אבל עד שיורידו לי את הראש ויקברו אותי באדמה, אני ארגיש שיש לי סיכוי. כל עוד יש לנו עוד משחקים לשחק, יש לנו סיכוי - זה הביטחון שלי. אנחנו צריכים למצוא דרך להתגבר על זה, באופן כללי היה לנו משחק טוב".
ראסל ווסטברוק שהוסיף 12 נקודות, שמונה אסיסטים, שישה ריבאונדים ולא איבד אף כדור, אמר: "אני חייב לשחק טוב יותר, מה שאני עושה כרגע לא מספיק טוב". על מצבה של הלייקרס אמר הגארד: "אני סופר בטוח שנהיה בסדר".
2 צפייה בגלריה
אופטימי. ווסטברוק
אופטימי. ווסטברוק
אופטימי. ווסטברוק
(רויטרס)
מנגד, דאלאס רשמה את ניצחונה השמיני בעשרת המשחקים האחרונים כשלוקה דונצ'יץ' קולע שבע מתוך 25 הנקודות שלו ברבע האחרון. "עם הגנה זוכים באליפויות", אמר דונצ'יץ', "זה המפתח ואנחנו טובים יותר בזה העונה. השתפרנו הרבה בפן ההגנתי".