2 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
(רדאד ג'בארה)
בצל הפיטורים המפתיעים אתמול של מאמן הקבוצה רוני לוי, המאמן והמנהל המקצועי אליניב ברדה ינסה הערב (רביעי) ב-20:00 להצעיד את הפועל באר שבע לדרך חדשה, ויפתח עם משימה קשה - להרים את השחקנים ולהעפיל לחצי גמר גביע המדינה. מולו, תגיע מכבי פתח תקווה שניצחה במשחק הראשון 1:0 ותרצה להמשיך את המומנטום שיצרה מאז המפגש בין הקבוצות בדיוק לפני חודש.
מאמן האדומים שנקרא אל הדגל בעקבות פיטורי רוני לוי, ערך אתמול את האימון המסכם לקראת המשחק. ברדה כנראה מבין שהמשחק מול ניר קלינגר ילך קשה ולא פוסל מצב של הכרעה מ-11 מטרים מאחר ותרגל בסוף האימון בעיטות עונשין. מי שלא יעמדו לרשותו הם דנילו אספרייה ודור מיכה המורחקים, כשדוד קלטינס ורמזי ספורי לא כשירים. ספורי, שחלה בשפעת, ערך היום אימון ריצה בלבד יחד עם קלטינס והוא עדיין חלש מכדי לשחק. מריאנו בריירו יחזור מצהובים ויפתח בהרכב. בחלק הקדמי יפתח גוסטבו מרמנטיני.
הרכב הפועל ב”ש: אריאל הרוש, חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור, איאד אבו עביד, הלדר לופס, מריאנו בריירו, אנדרה מרטינס, תומר יוספי, גוסטבו מרמנטיני, שגיב יחזקאל וניקיטה רוקאביצה.
הרכב מכבי פ”ת: אריק ינקן, תומר לוי, עדי מחרמיץ’, אור בלוריאן, מוחמד הינדי, עמית מאיר, יואב הופמייסטר, עידו שחר, ינון אליהו, אבובקאר דומביה ואיאון ניקולסקו.
כצפוי, הפרידה מרוני לוי עשתה את האפקט לקראת המשחק, כשלמעלה מ-3,000 כרטיסים נרכשו עד כה וההערכה שיימכרו עוד יותר במהלך היום. אחת הסיבות להחלטה של אלונה ברקת היא הדאגה מהאדישות של הקהל וההתעוררות הזו נותנת הרבה תקווה לתמיכה חזקה מהיציעים. "גם כשרוני היה פה תמיד אמרנו שבלי הקהל לא נהיה אותה קבוצה, כך גם היום ובטח לאור הסיטואציה שנוצרה. בלי הקהל שלנו לא נצליח", אמרו בבירת הנגב.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע
(חגי מיכאלי)