2 צפייה בגלריה
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
(רויטרס)
האם צ’לסי עומדת בפני זעזוע? בשווייץ פורסם היום (רביעי) כי המיליארדר המקומי הנסיורג וייס חשף בפני התקשורת במדינה שרומן אברמוביץ’ הציע לו לרכוש את הבלוז. וייס טען כי האוליגרך הרוסי-ישראלי נקב בסכום גבוה מדי לטעמו, המוערך בכשלושה מיליארד אירו לפחות, שכן צ’לסי חייבת לאברמוביץ’ שני מיליארד פאונד.
"אברמוביץ' הוא אחד מהיועצים והחברים הקרובים ביותר של פוטין. כמו שאר האוליגרכים, הוא נבהל”, אמר וייס. “אברמוביץ' מנסה למכור את כל רכושו באנגליה ורוצה להיפטר מצ'לסי במהירות. שלושה אנשים נוספים ואני קיבלנו ביום שלישי הצעה לקנות את צ'לסי. אברמוביץ' מבקש יותר מדי כרגע. המועדון חייב לו שני מיליארד פאונד. אבל לצ'לסי אין כסף, מה שאומר שמי שירכוש את המועדון יצטרך לשלם את החוב לאברמוביץ'”.
“היום אנחנו לא יודעים בדיוק מה המחיר”, המשיך וייס. “אני יכול רק לנחש שאצטרך שותפים, אבל עכשיו אני צריך לנתח את התנאים הכלליים. כל מה שאני יכול להגיד זה שאני לא אעשה דבר כזה לבד. אם ארכוש את צ'לסי, אעשה את זה יחד עם שישה או שבעה משקיעים נוספים".
2 צפייה בגלריה
סטמפורד ברידג'
סטמפורד ברידג'
סטמפורד ברידג'
(רויטרס)
בשבת האחרונה הודיע ​​רומן אברמוביץ' כי הוא מפקיד את ניהול המועדון בידי קרן הצדקה של המועדון. מטרתו הייתה לקחת צעד לאחור בעקבות המצב הפוליטי המתוח ויחסיו הקרובים עם ולדימיר פוטין נשיא רוסיה, אך מתוך כוונה לשמור על המועדון אצלו. ביום ראשון התכנסו מנהלי הקרן לדון באירועים ועל פי דיווחים באנגליה הם אינם מרוצים מהעניין שניהול הקבוצה יעבור לידיהם.