1 צפייה בגלריה
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
(רויטרס)
רעידת אדמה של ממש בכדורגל העולמי. רומן אברמוביץ’ הודיע הערב (רביעי) כי הוא מוכר את צ’לסי, אחרי 19 שנים בהן עמד בראש המועדון אותו הוביל להצלחות רבות באנגליה ובאירופה. לפי הדיווחים, אברמוביץ’ ידרוש שלושה מילארד אירו עבור המועדון.
האוליגרך הרוסי-ישראלי העביר לאחרונה את הבעלות על המועדון לקרן של צ’לסי, אך בעקבות לחץ כבד בימים האחרונים ומחשש לסנקציות בשל קרבתו לוולדימיר פוטין, אברמוביץ’ הודע רשמית כי הוא מוכר את המועדון, ובכך תם לו עידן מצליח מאוד בצד הכחול של לונדון.
בהודעת הפרידה של אברמוביץ’ נכתב: “כפי שציינתי בעבר, תמיד קיבלתי החלטות כשטובת המועדון לנגד עיניי. במצב הנוכחי, קיבלתי את ההחלטה למכור את המועדון בגלל שאני מאמין שזה לטובת המועדון, האוהדים, העובדים, נותני החסות והשותפים של המועדון. המכירה תתבצע בהתאם להליך התקין. אני לא אבקש להחזיר הלוואות כלשהן, זה מעולם לא היה עניין של כסף עבורי, אלא תשוקה טהורה למשחק והמועדון. יתרה מכך, הנחיתי את הצוות שלי להקים קרן צדקה שבה כל ההכנסות מהמכירה ייתרמו לטובת קורבנות המלחמה באוקראינה”.
עוד אמר האוליגרך: “זו החלטה קשה מאוד עבורי וכואב לי להיפרד מהמועדון בצורה הזו. יחד עם זאת, אני מאמין שזה לטובת צ’לסי. אני מקווה שאוכל לבקר בסטמפורד ברידג’ בפעם האחרונה כדי להיפרד מכולכם באופן אישי. זו הייתה זכות של פעם בחיים להיות חלק מצ’לסי ואני גאה בכל ההישגים שלנו”.
בנוסף, בבאנגליה דווח שבעלי הבלוז מנסה למכור בחיפזון את הווילה והדירה שלו בלונדון, בשווי 200 מיליון ליש”ט, בטרם הרשויות במדינה ימשיכו בהפעלת הסנקציות כנגדו ויקפיאו את נכסיו.