1 צפייה בגלריה
הקטור הררה חוגג
הקטור הררה חוגג
הקטור הררה חוגג
(רויטרס)
ממשיך לפרק הבא בקריירה: יוסטון דינמו מה-MLS הודיעה הערב (רביעי) באופן רשמי כי קשרה של אתלטיקו מדריד, הקטור הררה, יעבור לשורותיה בתום העונה הנוכחית. הוא חתם על חוזה לפיו ישחק בשורות הקבוצה ממרכז ארצות הברית עד 2024, עם אופציה לעונה נוספת.
המקסיקני בן ה-31, הגיע לקולצ’ונרוס ביולי 2019 מפורטו באותה עסקה יחד עם פיליפה, וכבש שער אחד ב-71 הופעות במדים האדומים-לבנים. כאמור, הוא צפוי לסיים את העונה באתלטיקו, לעזור לה במאבק על הטופ 4 בליגה הספרדית, וכן בהמשך המסע שלה בליגת האלופות. העונה ב-MLS נפתחה רק השבוע ורק מחזור אחד שוחק עד כה, כשקבוצתו החדשה של הקשר סיימה בתיקו ביתי ללא שערים מול ריאל סולט לייק. יוסטון זכתה בעבר באליפות, כשעשתה זאת פעמיים ברציפות ב-2006 ו-2007.
הררה מצטרף לשורת כוכבים ששיחקו בליגות הבכירות באירופה והחליטו לעבור לשחק מעבר לים. קרלוס ולה, אלכסנדר פאטו וחאבייר “צ’יצ’אריטו” הרננדס הם רק חלק קטן של דוגמאות לשחקנים שכיכבו בבמות הגדולות ועשו את המעבר לליגה בארה”ב. יהיה מעניין לראות איך קשר נבחרת מקסיקו ישתלב בליגה המסקרנת שמושכת אליה יותר ויותר כוכבים בשנים האחרונות והפכה ליעד אטרקטיבי ותחרותי.