1 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(שחר גרוס)
מכבי פתח תקווה הגיעה הערב (רביעי) לטוטו-טרנר עם יתרון 0:1 מהמשחק הראשון ברבע הגמר, אך נכנעה 2:0 ותקדיש כעת את כול כולה למאבקי ההישרדות בליגת העל. אירוע יוצא דופן התרחש רגע לפני השער הראשון שספגה פ”ת מכדור קרן. המאמן חיכה עם החילופים לאחר כדור קרן, אך ויטור הבקיע והעניש ואבי לוזון, יו”ר המלאבסים, זעם על המאמן על כך שלא ביצע את השינויים רגע לפני המצב הנייח.
קלינגר אמר בסיום: “האם אבי לוזון התנפל עליי? זה הטראש טוק שאנחנו מנהלים גם כשמנצחים, לא רק שאנחנו סופגים. בכל בית ספר יודעים שלפני קרן לא עושים חילוף, לא רציתי להוציא אף אחד מהעמדה שלו. אני מחייך, עברתי לא מעט בעלים, אני ואבי ביחסים מצוינים, אני גם אוהב לענות ולדבר. חיים ביחד בשלום”.
“ידענו שב”ש בתקופה הזו מוגבלת וממה שצריכים להיזהר זה נייחים ולצערי בקרן הזו לא היינו מספיק מוכנים. לא שילמנו שום מחיר, קבוצה החליפה מאמן בשביל המשחק הזה ובאנו עם תוכנית משחק מאוד ברורה. בגביע צריך לעבור ובסוף רק אחת זוכה, החבר’ה נתנו את הכול וחבל שסבלנו של חיסרון בחלק ההתקפי”.
“בסופו של דבר נפלנו על הקרנות עם המצבים הנייחים, ידענו שזה מה שיהיה. השיפוט? כל העצירות, התוספות, זה לא היה קשור בכלל למשחק. צריכה להיות אחידות בשיפוט, שיחקנו אולי 6 דקות נטו מתוך 30 של הארכה, לצערי השופט לא לקח את זה בחשבון ונתן לזה להימשך. זה תיסכל אותנו”.