2 צפייה בגלריה
שחקני ולנסיה מאושרים בסיום
שחקני ולנסיה מאושרים בסיום
שחקני ולנסיה מאושרים בסיום
(רויטרס)
אחרי שסיימו ב-1:1 במשחק הראשון, ולנסיה ואתלטיק בילבאו נפגשו הערב (רביעי) בגומלין חצי גמר גביע המלך. העטלפים השלימו את המשימה מול הקהל הביתי במסטאייה, ניצחו 0:1 קטן ועלו לגמר שם יפגשו את המנצחת בין בטיס לראיו ויקאנו שיפגשו מחר גם הן לגומלין, אחרי שהמשחק הראשון הסתיים ב-1:2 לטובת הקבוצה מסיבליה.
בנוסף, במשחק השלמה מהמחזור ה-21 בליגה הספרדית שנערך הערב, ריאל סוסיאדד המשיכה בעונה החלומית שלה כשגברה 0:2 על מיורקה השוקעת ועלתה למקום השישי בטבלה, נקודה בלבד מתחת לברצלונה הרביעית.

ולנסיה – אתלטיק בילבאו 0:1 (1:2)

העטלפים כאמור השלימו את המשימה מהמשחק הראשון, והם מחפשים אחר התואר היוקרתי אחרי עונה לא טובה מבחינתם כשהם מדורגים רק במקום התשיעי בליגה הספרדית. מי שעשה את ההבדל בין שתי הקבוצות הוא גונסאלו גדש המצוין, שכבש בדקה ה-43 וקבע ניצחון יקר לחבורה של חוסה בורדאלס.
2 צפייה בגלריה
גונסאלו גדש חוגג
גונסאלו גדש חוגג
גונסאלו גדש חוגג
(La Liga)

מיורקה – סוסיאדד 2:0

החגיגה הבאסקית החלה בדקה ה-36, כשדוד סילבה הנהדר נהנה מבישול של ה-איש של סוסיאדד הערב, מיקל מרינו, וכבש את שער הליגה הראשון שלו מאז חודש מאי בשנה שעבר. בדקה ה-62, מרינו כבש בעצמו וקבע 0:2 יקר בסיום. מיורקה ממשיכה בעונה הרעה שלה כשספגה את הפסד הליגה השלישי שלה ברציפות והיא מתקרבת בצעדי ענק לקו האדום, כשהיא במקום ה-16, עם 26 נקודות, חמש נקודות בלבד מקאדיס מהמקום ה-18.