1 צפייה בגלריה
ניר קלינגר ואבי לוזון
ניר קלינגר ואבי לוזון
ניר קלינגר ואבי לוזון
(חגי מיכאלי)
רגשות מעורבים במכבי פתח תקווה לאחר ההדחה ברבע גמר גביע המדינה אמש על ידי הפועל באר שבע. המלאבסים, הגיעו לטרנר עם יתרון 0:1 מהמשחק הראשון ועד לדקה ה-80 אף שמרו על שער נקי, אך ספגו שער שהשווה את התוצאה בסיכום המשחקים ובהמשך ספגו שער נוסף והודחו מהמפעל.
ולמה רגשות מעורבים? כי בפ"ת לא לקחו את ההדחה בצורה קשה. אמנם המאמן ניר קלינגר העמיד סגל מלא להתמודדות, אך במועדון הודו כי המשחק היה מעין "עצם בגרון" עבורם, בטח כשבמבחן התוצאה הם גם הודחו מהמפעל וגם בזבזו אנרגיות להמשך המאבקים בליגה לאחר ששיחקו יותר מ-120 דקות.
"זה הפסד מאכזב, אבל אנחנו צריכים להתרכז בליגה" אמרו במועדון. "האכזבה היא ששיחקנו 120 דקות, אבל אם להתייחס למשחק, נפלנו במצבים הנייחים ובהרמות, שאלו בדיוק הדברים שב"ש מצטיינת בהם, בטח כרגע כשהיא בתקופה לא טובה. רמזי ספורי עשה את ההבדל מאז שנכנס".
עם כל הכבוד להפסד, לא מעט מהכותרות הלכו לעימות בין היו"ר אבי לוזון, למאמן ניר קלינגר. היו”ר זעם על המאמן לאחר השער הראשון שספגה הקבוצה, והתלונן על כך שבעוד ינון אליהו היה פצוע ובחוץ, לא נכנס שחקן במקומו ופ"ת שיחקה למעשה בעשרה שחקנים.
קלינגר עצמו הבהיר בסיום כי לא מדובר באירוע חמור מבחינתו, וגם היו"ר אבי לוזון הבהיר בסיום בשיחה עם ONE כי לא מדובר במקרה חריג: "לא היה שום דבר מיוחד. זה היה במסגרת ויכוח ואין חילוקי דעות ביני לבין ניר קלינגר. הפסדנו ברבע הגמר וביום ראשון יש לנו גמר".
מאוחר יותר, אבי לוזון הוציא הודעת התנצלות מורחבת: ״בלילה לאחר שצפיתי שוב באירוע האמוציונלי שהתרחש במשחק הגביע אמש, הבנתי שזה מצטייר רע מאד ונראה כאילו ערערתי על סמכותו ופגעתי בכבודו המקצועי של המאמן ניר קלינגר. אני רוצה לנצל את ההזדמנות על מנת להביע התנצלותי בפניו, זו לא הייתה כוונתי בשום צורה שהיא. ניר ואני עובדים בשיתוף פעולה מלא ואין לי אליו כל טענה ולו הקטנה ביותר. בשיחה שקיימתי הבוקר עם ניר, הבהרתי לו את הדברים, ניר קיבל את התנצלותי הכנה. אנחנו מרוכזים כולנו, ניר, אנוכי, הצוות והשחקנים במשחק הליגה הקרוב ביום בראשון מול מ.ס אשדוד, בשבילנו המשחק כמו גמר גביע שלנו״.
המגן ינון אליהו, ספג אמש את הכרטיס הצהוב החמישי שלו, כשמשמעות הדבר היא שהוא ייעדר ממשחק הליגה בעוד שבוע וחצי, מול בני סכנין, במחזור האחרון של העונה הסדירה.
בנושא אחר, החלוץ דור ג'אן, שנעדר מפתיחת העונה עקב קרע ברצועה הצולבת, ממשיך בשלבי ההחלמה ועבר לאימונים מלאים ללא מגע. ההערכות הן שבתוך שבועיים הוא יוכל לחזור להתאמן אימונים מלאים לחלוטין עם הקבוצה ובסוף החודש להיכלל בסגל הקבוצה.
הקשר מנור סולומון, שחזר לארץ לאחר שנמלט מאוקראינה, הביע רצון להתאמן בפ"ת עד שיוסדרו ענייניו עם קבוצתו שחטאר דונייצק. מה שנותר כדי שהוא יוכל להתאמן עם האקסית הוא מכתב של קבוצתו בה היא תאשר את העניין.