3 צפייה בגלריה
"מקריבים". שובל גוזלן
"מקריבים". שובל גוזלן
"מקריבים". שובל גוזלן
(שחר גרוס)
ספק אם בתחילת העונה מישהו בהפועל חדרה האמין שהקבוצה תהיה כל כך קרובה לפלייאוף העליון. עם כל הבעיות הכלכליות והסגל החסר, הקבוצה של מנחם קורצקי תעלה מחר (שבת, 18:00) למשחק בדוחא מול בני סכנין לקרב ישיר על מקום בשישייה. לשתי הקבוצות 36 נקודות וכל אחת מהן מבינה שניצחון שווה כמעט בוודאות כרטיס לפלייאוף.
אחרי שנגמרה סאגת הכרטיס הצהוב של רובי לבקוביץ’ שיעמוד בין הקורות, בחדרה עושים מאמצים כאמור על מנת להכשיר את סטיבן אלפרד. תחילה הניגרי תוכנן לחזור רק מול מכבי תל אביב במחזור הבא, אך בעקבות החוסרים והעומס, החלוץ עשוי להשתלב מהספסל במידת הצורך כדי להקל על העומס. שובל גוזלן יחזור אחרי שקיבל מנוחה מול מכבי חיפה.
מי שיחזור ל-11 הוא ג’ונתן סיסה, ממצטייני העונה של חדרה, שלא לקח חלק במשחק הגביע באמצע השבוע בשל צבירת כרטיסים צהובים. איבליו מרקוב שמגלה יכולת טובה העונה ימשיך גם כן במרכז ההגנה. מי שעדיין נמצא בסימן שאלה הוא מוחמד אוסמן, שיעבור מבחן כשירות לפני המשחק.
“הכול מתנקז למשחק הזה”, אמר מנחם קורצקי. “משחק שהתוצאה שלו תקבע מי תהיה או לא תהיה בפלייאוף. מאמין שהשחקנים יבואו מוכנים, ברור שמצפה משחק מאוד קשה, אולי נגד הקבוצה הכי ביתית שיש ומגיעה כפייבוריטית. היא התקפית יותר מאז שהחליפה מאמנים. אם לא היה את המשחק מול מכבי חיפה השבוע, אז אני חושב שההפסד למכבי פ”ת עלול היה להשפיע. אבל בגלל המשחק בסמי עופר זה כן החזיר אותנו לתלם גם מבחינה טקטית, היה משחק הגנתי טוב שלנו. רוצים להביא את היכולת ההגנתית הזו וגם את היכולת ההתקפית. סכנין הצהירה בתחילת השנה, בעקבות הסגל שבנו, שהפלייאוף העליון זו המטרה. אנחנו השגנו את המטרות שלנו העונה, אבל חד משמעית לא נרצה לפספס הזדמנות להיות בפלייאוף. יש לנו משחק אחד לעשות את זה”.
3 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(עמרי שטיין)
שובל גוזלן סיפר: “אנחנו יכולים לסגור את הסיפור. עובדים קשה, באים דרוכים ומאמינים. מבינים את החשיבות של המשחק הזה, עבדנו בכל השבוע ובעזרת השם יהיה טוב. הרצף שנקטע? זה לא ישפיע, ההפסד הגיע אחרי רצף מצוין, מול מכבי חיפה שיחקנו בסגל חסר ומאמין שנחזור לעצמנו. יש פה שחקנים שמתחילת השנה פלייאוף זו המטרה שלהם, זה מקדם את המועדון ואותם”.
הרכב משוער: רובי לבקוביץ’, דיא לבאבידי, ג’ונתן סיסה, עידו לוי, איבליו מרקוב, דולב אזרואל, תמיר גלזר, מנשה זלקה, גלעד אברמוב (מוחמד אוסמן), מקסים פלקושצ’נקו ושובל גוזלן.

כיאל וגנאים יחזרו, סכנין דרוכה: "חדרה קשה"

מנגד, בבני סכנין לא זוכרים כבר שנים מתח שיא כמו זה שיש בעיר לקראת המשחק החשוב ביותר של הקבוצה העונה. במועדון מבינים שניצחון יסלול את הדרך לכרטיס המיוחל לשישייה הראשונה כאשר נותר מחזור אחד לסיום הליגה הסדירה. מה עוד ששתי קבוצות נוספות שנאבקות על הכרטיס, מכבי נתניה והפועל תל אביב, תפגשנה ראש בראש בשבוע הבא.
כ-5,000 צופים ימלאו כל פינה בדוחא בתקווה שניתן יהיה לחגוג בסיום המשחק. בסכנין מזכירים כי לאורך כל השנים האחרונות, מהרגע שחדרה העפילה לליגת העל, הם לא הצליחו לנצח את היריבה מהשרון, למעט ניצחון בגביע בשנה שעברה. “חדרה זו קבוצה קשה ומציקה שמחכה בחצי שלה ויוצאת להתקפות מעבר מסוכנות, מהן היא כובשת שערים. אנחנו חייבים לשים דגש על כך”, אמרו בסכנין.
3 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס
(רדאד ג'בארה)
סילבס מתכנן מספר שינויים בהרכב. לעמדת המגן השמאלי יחזור עומרי בן הרוש שהתאושש מפציעה, כאשר בירם כיאל ואיהאב גנאים יחזרו לקישור וישחקו לצד מרואן קבהא שחוזר לכושר משחק. בחלק הקדמי ניתן יהיה לראות את איברהימה קונטה, ארי מורה וגיא מלמד, כאשר האחרון חזר להתאמן אחרי שהתאושש מפציעה.
הרכב מושער: גד עמוס, פביאן ספורקסלדה, אנטה פוליץ', מארון גנטוס, עומרי בן הרוש, מרואן קבהא, איהאב גנאים, בירם כיאל, איברהימה קונטה, ארי מורה וגיא מלמד.