2 צפייה בגלריה
סטף קרי מאוכזב
סטף קרי מאוכזב
סטף קרי מאוכזב
(רויטרס)
דאלאס אירחה הלילה (בין חמישי לשישי) את גולדן סטייט בליגת ה-NBA, והשיגה ניצחון מרשים במיוחד כשרשמה 113:122. איש המשחק היה, איך לא, לוקה דונצ’יץ’, שהיה בכל מקום על הפרקט וסיים עם דאבל דאבל של 41 נקודות ו-10 ריבאונדים. הקבוצה של סטיב קר רשמה את הפסדה השביעי בתשעת משחקיה האחרונים ותקווה למצוא את הדרך לצאת מהמשבר במשחקים הבאים.
סטיב קר, בחר להתייחס דווקא לצד החיובי: “אני אוהב את ההשקעה של השחקנים, והחל מרגע זה נדאג לעבור את התקופה הרעה הזאת. כל קבוצה חווה את אותה הסיטואציה בשלב כזה או אחר של העונה, הפעם זה תורנו. אנחנו נחזור לעניינים”.
בנוסף, בחר קר להתייחס לאחד מכוכביו שחזר מהיעדרות של שני משחקים: “לילה לא פשוט עבר על קליי תומפסון (16 נקודות). הוא היה זקוק לדקות האלו כדי להתכונן לקראת המשחקים הבאים ואני בטוח שעוד יהיו לו משחקים לא פשוטים בהמשך. כשהוא נתקל בבעיה מסוימת תוך כדי המשחק, הוא יודע איך להתמודד איתה. הוא משתדל מאוד לעשות את המיטב, אי אפשר להאשים אותו”.
2 צפייה בגלריה
קליי תומפסון מול לוקה דונצ'יץ'
קליי תומפסון מול לוקה דונצ'יץ'
קליי תומפסון מול לוקה דונצ'יץ'
(רויטרס)
במהלך המשחק, כשהוא עוד היה שוויוני, טעות של צוות השיפוט עלתה לדאלאס בשלוש נקודות לזכות הווריירס, מהלך שהיה אמור להיפסל. מאמן המאבריקס, ג’ייסון קיד, התייחס לנושא: “בעבר האופי שלנו היה מעט שברירי יותר במקרים דומים, אך גברנו גם על העניין הזה. אני חושב שרמת הבגרות שלנו במשחק הייתה גבוהה, אנחנו מגיבים בצורה חיובית”.