1 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים
(רויטרס)
האם ארלינג הולאנד יגרום לברצלונה להתכופף בפני לה ליגה? נראה כי אכן כך הדבר. הקטלונים קרובים להסכם סופי מול CVC, חברת ההשקעות שרכשה אחוזים בליגה הספרדית וברצלונה, יחד עם ריאל מדריד, הביעו התנגדות גורפת למהלך ואף איימו לא לאפשר את שידוריהן בטלוויזיה. אך כעת מדווח כי ז’ואן לאפורטה מאיץ את המגעים כדי להגיע להסכם מיידי, מה שעשוי לאפשר את החתמת החלוץ הנורווגי במועדון.
לפי הפרסומים בספרד, המשא ומתן הגיע לשיאו אחרי שבועות רבים ויהפוך להסכם רשמי בקרוב אחרי שהמועדון החליט ללכת על כך באופן סופי. יש להחלטה שתי סיבות מרכזיות: מצד אחד, המו”מ על הסכם מול ספוטיפיי, שתהפוך לספונסר הראשי של המועדון תקוע, ומצד שני, אך לא פחות חשוב, רצונו של חאבייר טבאס, נשיא לה ליגה שבארסה תצטרף ותשאיר את ריאל מדריד כיחידה שלא מסכימה ובכך יפעיל עליה לחץ.
מסיבות אלו בחרה ברצלונה לוותר על ה’מלחמה’ מול הליגה ולוותר על החסות של ספוטיפיי. העסקה מול CVC תאפשר לברצלונה להגדיל בצורה ניכרת את תקרת השכר וכך תוכל להחתים את ארלינג הולאנד. לפי הדיווחים במועדון יעמידו תקציב של 700 מיליון אירו לעונה הבאה, כאשר מגבלת השכר עשויה להגיע ל-400 מיליון.