2 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(אינסטגרם)
זה לא סוד שארלינג הולאנד ומשפחתו אוהבים את ספרד, במיוחד את העיר מרבייה, שם משפחתו רכשה בית לפני קצת יותר משנה בשביל להעביר שם את חופשת חד המולד. לאביו של הכוכב בן ה-21 יש תשוקה עזה לענף הגולף, ובאותה העיר שבה הם ביקרו, הוא מצא את המקום המושלם בשבילו כדי לספק את תשוקתו.
השחקן בטוח שספרד יכולה להיות המדינה השנייה שלו אחרי נורבגיה, ולשם כך הוא החליט לעשות צעד משמעותי ולרכוש לעצמו בית. הוא חתם על חוזה פיקדון בשווי של 6.5 מיליון אירו לרכישת נכס באזור עיירת נגוואלס. בנוסף לכך, הולאנד מוכר בנוף העיר מרבייה, כשאזרחים טוענים שראו אותו לא מעט במסעדות ובמועדונים ברחבי העיר. אוהדי ריאל מדריד באזור מסרו ל’אס’ שהם הגיעו למרכז העיר ושם הם נתקלו בכוכב. לטענתם, הוא הצטלם איתם כשהוא לבוש בחולצת ריאל מדריד, ללא כל צניעות.
2 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(רויטרס)
אותם אוהדי הבלאנקוס, סיפרו ל’אס’ הספרדי על הדו שיח שניהלו עם חלוץ דורטמונד: “שאלנו אותו אם הוא יגיע לשחק שנה הבאה בספרד, והוא ענה בחיוב עם מבטא ספרדי מושלם, ואפילו אמר ‘אגיע לקבוצה שלכם’”. להולאנד יש את כל הסיבות לעזוב את דורטמונד. הקבוצה הגרמנית הודחה מהמפעלים האירופיים וגם מהגביע הגרמני, כך שנשאר לה רק את המאבק בליגה המקומית, שיהיה לא פשוט מול באיירן מינכן החזקה. בנוסף לכך, קבוצות כמו ריאל מדריד, ברצלונה ומנצ’סטר סיטי מציעות לשחקן פרויקטים ספורטיביים שיכולים לקדם אותו.
לקרובי משפחתו השחקן הודה, שהדרך היחידה בשבילו להמשיך ולצמוח כשחקן מהשורה הראשונה היא לעבור לקבוצה שבה הוא יוכל להמשיך את הנתונים הנהדרים שלו מבחינת כיבוש שערים. לראייה, ב-79 הופעות שלו במדים הצהובים של דורטמונד, הוא כבש 80 שערים (ממוצע של יותר משער למשחק). הלהט שלו לעזוב עכשיו בכדי לעבור ולשחק בריאל מדריד קרובה יותר מתמיד. זה הזמן שלו.
המשיח! הגולים של ברצלונה מהגעתו של צ'אבי