2 צפייה בגלריה
אריאל ויגדור
אריאל ויגדור
אריאל ויגדור
(באדיבוות יאיר גלזר)
אריאל ויגדור, ליפז חג’אמה ואיתן גנזל זכו הערב (שישי) במדליות בתחרות לנוער בסבב גביע העולם הנערכת בסופיה שבבולגריה. השלושה הצליחו להשיג שלוש מדליות ביום הראשון של הקרבות – אחת מזהב, אחת מכסף ואחת מארד.
גיבורת היום הייתה אריאל ויגדור שזכתה במדליית זהב לנערות במשקל עד 44 ק"ג לאחר שניצחה 16:22 בגמר את הטורקייה סרייה נאז אוזדמיר. ויגדור הבטיחה מקום בחצי הגמר וזכייה במדליה לאחר שניצחה ברבע הגמר את האוסטרית תאודורה קראג'יץ'. בחצי הגמר היא הביסה 2:21 את הגרמנייה נדין קראגולן.
בתחרות לקדטות מעל 59 ק"ג זכתה ליפז חג'אמה במדליית כסף לאחר שניצחה בחצי הגמר את הסרבית מרתה גראובץ' והפסידה 14:4 בגמר לסרבית אחרת, אנדלה סביץ'. איתן גנזל, המתחרה בקטגוריית משקל עד 63 ק"ג, זכה במדליית ארד. הוא ניצח את בוגדן צ'בדרוב המקומי ולאחר מכן הכניע בניקוד זהב (15:15 בתום הקרב ברבע הגמר) את הבוסני בנג'מין חוסיץ', לפני שהפסיד 16:6 בחצי הגמר לגרמני אמרה קבוסמן.
2 צפייה בגלריה
איתי גנזל
איתי גנזל
איתי גנזל
(באדיבות יאיר גלזר)
עומרי לנדאו ניצח את הסרבי ניקולה איליץ' בקטגוריית המשקל עד 48 ק"ג ונעצר ברבע הגמר על ידי הבולגרי כריסטיאן גריגורייב. כמו כן השתתפו בתחרות לקדטים יונתן חיים, יהונתן אביב, איתי אלבוגן, אביתר רוכוולד ואורי תורג'מן ובתחרות לקדטות סוניה ורטליב ורוני אברהמי.