2 צפייה בגלריה
שחקני ולנסיה חוגגים
שחקני ולנסיה חוגגים
שחקני ולנסיה חוגגים
(La Liga)
העטלפים התעוררו. ולנסיה רשמה 1:3 על גרנאדה הערב (שבת), כשכל השערים נכבשו במחצית השנייה. המומנטום של ויאריאל נעצר, כשהקבוצה של אונאי אמרי נכנעה 1:0 לאוססונה והפסידה בליגה לראשונה מאז 16 בינואר. במשחק נוסף, אספניול רשמה את ניצחונה הראשון בליגה מאז דצמבר וגברה 0:2 על חטאפה. המשחקים, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודרו בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.

ולנסיה – גרנאדה 1:3

המחצית הראשונה דווקא הייתה רגועה ואף קבוצה לא הצליחה לעלות על לוח התוצאות, אך במחצית השנייה העטלפים השתלטו על העניינים וגונסאלו גדש העלה אותם ליתרון 0:1 בדקה ה-48 אחרי בישול של קרלוס סולר. שלוש דקות לאחר מכן סולר בישל שוב, הפעם למקסי גומס שהכפיל את היתרון, אך האורחת לא ויתרה ובדקה ה-56 נהנתה משער עצמי של חואמה דומנק, וצימקה ל-2:1. בדקה ה-62 המארחת הוציאה את הרוח מהמפרשים של היריבה וסולר, איש המשחק, דייק מהנקודה הלבנה בדרך ל-1:3.
בזכות הניצחון ולנסיה העלתה את מאזנה ל-36 נקודות והחלום להשיג כרטיס למפעל אירופי עדיין חי וקיים עבורה, כשהקבוצה החלה להתעורר, עלתה לגמר גביע המלך והציגה כדורגל חיובי יותר במשחקיה האחרונים. לעומתה גרנאדה המשיכה להסתבך בתחתית ורשמה את משחקה התשיעי ברציפות בליגה ללא ניצחון, מה שהותיר אותה עם 25 נקודות בלבד.

אוססונה – ויאריאל 0:1

דווקא אחרי ה-1:5 הענק על אספניול, הצוללת הצהובה אמנם שלטה, אבל לא הייתה מסוכנת מספיק ונעצרה לאחר שני ניצחונות רצופים, כאשר התוצאה מרחיקה אותה מהקרב על המקום הרביעי המוביל לליגת האלופות.
2 צפייה בגלריה
האכזבה בוויאריאל
האכזבה בוויאריאל
האכזבה בוויאריאל
(La Liga)
מי שכבש את שער הניצחון הוא איך לא, צ’ימי אווילה המצוין, שהתרומם לנגיחה מבישול של רובן גארסיה ומצא את הרשת בדקה ה-63. אוססונה קטעה בכך רצף של שני הפסדים רצופים והיא שומרת על מקום טוב במרכז הטבלה.

אספניול – חטאפה 0:2

אחרי שספגה 5:1 משפיל במחזור הקודם, הקטלונים פגשו את היריבה ממדריד ורשמו ניצחון ליגה ראשון מאז דצמבר. לאונרדו קאבררה היה הראשון לכבוש בהתמודדות, כשהעלה את המארחת ל-0:1 בדקה ה-17. 10 דקות לאחר מכן היתרון הוכפל כשאריק קבאקו כבש שער עצמי, ומשם האורחת כבר לא הצליחה לחזור.
בזכות הניצחון אספניול השיגה מעט אוויר לנשימה בתחתית והעלתה את מאזנה ל-32 נקודות. לעומתה חטאפה רשמה את משחקה הרביעי ברציפות ללא ניצחון ונותרה עם 27 נקודות בלבד.