5 צפייה בגלריה
רוברטסון, סלאח, מאנה וקייטה חוגגים
רוברטסון, סלאח, מאנה וקייטה חוגגים
רוברטסון, סלאח, מאנה וקייטה חוגגים
(רויטרס)
ליברפול חזק במאבק האליפות. המייטי רדס רשמו הערב (שבת) את ניצחון הליגה השביעי ברציפות שלהם, והפעם 0:1 על ווסטהאם, וצמצמו את הפער ממנצ’סטר סיטי שבפסגה באופן זמני לשלוש נקודות. בנוסף, צ’לסי המשיכה במגמת השיפור שלה ורשמה את ניצחונה השלישי ברציפות במסגרת המקומית בזכות 0:4 נפלא על ברנלי המסובכת. במשחקים נוספים, אסטון וילה מחצה 0:4 את סאות’המפטון, ברנטפורד ניצחה 1:3 את נוריץ’ וניוקאסל השיגה 1:2 על ברייטון.

ליברפול – ווסטהאם 0:1

המייטי רדס של יורגן קלופ נאלצו להזיע נגד אחת מהקבוצות החזקות ביותר בפרמייר ליג העונה, אבל בשורה התחתונה עשו את שלהם. סאדיו מאנה כבש את השער המכריע בדקה ה-27 לאחר בישול של טרנט אלכסנדר ארנולד. בדיקת VAR ארוכה לא מנעה בסופו של דבר את החגיגות מהקהל באנפילד, כשהתוצאה החזיקה מעמד עד לסיום. הפסד של החבורה של פפ גווארדיולה בדרבי מול יונייטד בהחלט יפתח מחדש את כל מאבק האליפות.
5 צפייה בגלריה
ואן דייק ופאביניו מברכים את מאנה
ואן דייק ופאביניו מברכים את מאנה
ואן דייק ופאביניו מברכים את מאנה
(רויטרס)

ברנלי – צ’לסי 4:0

אלופת אירופה נראתה מצוין נגד אחת מהקבוצות החלשות העונה בליגה. אחרי מחצית מאופסת, נראה שתומאס טוכל איפס היטב גם את חניכיו, שעלו בטירוף והפכו לקבוצה הראשונה בפרמייר ליג מאז מנצ’סטר סיטי ב-2015 שכובשת שלושה שערים בעשר הדקות הראשונות של המחצית השנייה.
זה התחיל כאשר ריס ג’יימס הבקיע את הגול הראשון במשחק בדקה ה-47, ומיד אחריו הגיע צמד בזק של קאי האברץ, שמצא את הרשת בדקה ה-52 מבישול של כריסטיאן פוליסיק, וכעבור שלוש דקות מבישול של ג’יימס. פוליסיק עצמו קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-69 בדרך לחגיגה של ממש.
5 צפייה בגלריה
קאי האברץ
קאי האברץ
קאי האברץ
(רויטרס)
5 צפייה בגלריה
שחקני צ'לסי חוגגים עם האברץ
שחקני צ'לסי חוגגים עם האברץ
שחקני צ'לסי חוגגים עם האברץ
(רויטרס)

אסטון וילה – סאות’המפטון 0:4

פיליפה קוטיניו חזר לעצמו בשיא תפארתו. הקשר הברזילאי סחף את הקבוצה של ג’רארד, שנראית הרבה יותר ראויה לצמרת מאשר למקום בו היא נמצאת בפועל. הקדושים הגיעו לאחר שני ניצחונות רצופים, אבל נכנעו להצגת כדורגל של המארחת, שהשיגה ניצחון שלישי ברציפות.
הברזילאי המושאל מברצלונה בהחלט ענה למבקרים, אך את הגול הראשון במשחק הבקיע אויל ווטקינס אחרי סיומת טובה באחד על אחד בדקה התשיעית. דקה לסיום המחצית הראשונה, דוגלאס לואיז נהנה מבישול חכם של קוטיניו וקבע 0:2. הברזילאי עלה בעצמו על לוח התוצאות מבישול של אינגס בדקה ה-52, ובחלוף שתי דקות אינגס קבע את תוצאת המשחק וסיים עם שער ושני בישולים. לא רע.
5 צפייה בגלריה
פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו
(רויטרס)

לסטר – לידס 0:1

במפגש המוקדם של היום, השועלים השיגו ניצחון שני ברציפות ונמלטו מהתחתית, כאשר הקבוצה שנפרדה לאחרונה ממרסלו ביילסה המשיכה להסתבך עם הפסד ליגה חמישי ברציפות (לא ניצחה מאז 16 בינואר). הארווי בארנס הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-67 מבישול של קלצ’י איהנאצ’ו.

נוריץ’ – ברנטפורד 1:3

כריסטיאן אריקסן פתח בהרכב ואפילו השלים 90 דקות, קבוצתו השיגה שלוש נקודות קריטיות וסיבכה עוד יותר את נועלת הטבלה, שספגה הפסד רביעי ברציפות. איבן טוני הבקיע שלושער, כולל שני שערים בפנדלים תוך ארבע דקות (53 ו-57), טמו פוקי רק צימק לזכות המארחת.

ניוקאסל – ברייטון 1:2

הקבוצה בבעלות הסעודית המשיכה בתקופה המצוינת שלה והשיגה ניצחון ליגה שני ברציפות (משחק שמיני ברצף ללא הפסד), כאשר השחפים רשמו את הפסדם הרביעי ברציפות. המגפייז צמצמו את הפער מהמקום ה-13 לחמש נקודות בלבד והתרחקו עד כדי שבע נקודות מהקו האדום. ראיין פרייזר כבש ראשון בדקה ה-12, פביאן שאר הוסיף בבליץ כעבור שתי דקות. לואיס דאנק הצליח רק לצמק בדקה ה-55.

וולבס – קריסטל פאלאס 2:0

הזאבים ממשיכים לאבד גובה ורשמו את הפסדם השלישי ברציפות, שמרחיק אותם מאירופה. פאלאס אספה ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים וקרובה מאוד להבטחת הישארותה בליגה. ז’אן פיליפ מאטטה (19) ו-ווילפריד זאהה בפנדל (34) כבשו לזכותה את השערים.