3 צפייה בגלריה
אנתוני אלנגה בסיום
אנתוני אלנגה בסיום
אנתוני אלנגה בסיום
(רויטרס)
הכול ערוך ומוכן לקראת הדרבי הגדול של מנצ’סטר, בו סיטי תארח את יונייטד היום (ראשון, 18:30). כריסטיאנו רונאלדו נותר מחוץ לסגל של ראלף ראנגניק, בעוד בהתקפה ישחקו ג’יידון סאנצ’ו ואנתוני אלנגה הצעיר. מנגד, פפ גווארדיולה פותח עם ג’ק גריליש, פיל פודן וריאד מחרז.
הרכב מנצ’סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, ג’ון סטונס, אמריק לאפורט, ז’ואאו קאנסלו, רודרי, קווין דה בראונה, ברנרדו סילבה, ג’ק גריליש, ריאד מחרז ופיל פודן.
הרכב מנצ’סטר יונייטד: דויד דה חאה, ארון וואן-ביסאקה, ויקטור לינדלוף, הארי מגווייר, אלכס טלס, סקוט מקטומיניי, פרד, פול פוגבה, ברונו פרננדש, ג’יידון סאנצ’ו ואנתוני אלנגה.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו מתוסכל
כריסטיאנו רונאלדו מתוסכל
כריסטיאנו רונאלדו מתוסכל
(רויטרס)
בתוך כך, כריסטיאנו רונאלדו מחוץ לסגל יונייטד כאשר לא היה חלק מהכינוס של הסגל של ראלף ראנגניק ערב המשחק. הסיבה להיעדרות של CR7 לפי דיווח ב‘אתלטיק’ היא פציעה, אך לצד זאת, באחד הפוסטים באנגליה נטען כי רונאלדו נגרע מהסגל דווקא בגלל סיבה מקצועית והחלטה של ראנגניק. מי שעשתה לייק לאותו פוסט היא לא אחרת מאשר אחותו של הפורטוגלי, במה שהעלה תהיות לגבי הנושא.
השדים האדומים שואפים לנקום בתכולים על ההפסד 2:0 במשחק הקודם בין הצדדים, אבל ינסו לעשות זאת בלי CR7, שלא הגיע למלון Lowry ערב המשחק הקריטי.בינתיים, ראנגניק התכונן למפגש מול היריבה העירונית: “כולם יודעים את חשיבות המשחק הזה עבור הקהל שלנו אבל גם עבור שתי הקבוצות. יש הרבה על כף המאזניים עבור שני המועדונים במשחק הזה ואנחנו התכוננו אליו היטב. היו לנו אימונים טובים ואני מצפה לדרבי הראשון שלי במועדון”.
עוד הוסיף: “הדרבי של מנצ’סטר הוא משחק בעל חשיבות גבוהה עבור שתי הקבוצות ואנחנו מוכנים ורוצים לנצח עוד משחק חוץ, לאחר שלא הפסדנו בשלושה החודשים האחרונים מחוץ לאולד טראפורד. אנחנו מודעים לכך שנצטרך לשחק כדורגל מעולה כדי להוציא משהו מהמשחק הזה”.
במועדון מחפשים מאמן קבוע אחר בזמן שהם מכוונים לסיים את העונה במקום הרביעי ולהתקדם לשלבים האחרונים במסגרת ליגת האלופות. מאוריסיו פוצ’טינו הוא הפייבוריט לתפקיד, אך מי שזכה ללא מעט הערצה מצידו של ראנגניק הוא אריק טאן האח שהצטרף לרשימה המועמדים. ראנגניק אמר כי יש לו רעיון מי צריך לקחת את המושכות בעונה הבאה, אך עדיין לא שוחח בנושא זה עם ההנהלה.
3 צפייה בגלריה
ראנגניק ורונאלדו
ראנגניק ורונאלדו
ראנגניק ורונאלדו
(רויטרס)
בנוסף, באנגליה חשפו את תקציב הרכש של מנצ’סטר יונייטד לקראת הקיץ. אם הקבוצה תצליח להעפיל לליגת האלופות בסיום העונה הוא יעמוד על 80 מיליון ליש”ט, ואם הקבוצה לא תצליח, רק 50 מיליון ליש”ט יוקצו לרכש. כמובן שאם שחקנים יימכרו, הסכום יוכל להתווסף לרכישת שחקנים אחרים.