2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון
שחקני הפועל חולון
שחקני הפועל חולון
(חגי מיכאלי)
שמחה בהפועל חולון לאחר הניצחון אמש (שבת) 70:87 על הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל, קבוצתו של גיא גודס, שנמצאת בפתחו של שבוע עמוס במיוחד וגורלי בו תשחק גם פעמיים מול גלאטסראיי במסגרת ליגת האלופות של פיב"א, רצתה לפתוח אותו ברגל ימין. הסגולים צהובים מכוונים לפחות לניצחון אחד בצמד המפגשים וזאת כאשר במשחק השני בין הקבוצות, שייערך ביום חמישי, לא יוכלו לשחק עומר טל, טיירוס מגי והיידן דלטון שכזכור הצטרפו למועדון לאחר מועדו המקורי של המפגש.
ההגנה כאמור הייתה גולת הכותרת אצלו חולוניה, כאשר במועדון ציינו גם לאחר המשחק כי ההפרש עוד הצטמצם לו במהלך הרבע הרביעי כשחניכיו של אלעד חסין קולעים במהלכו באחוזים טובים יותר. מעבר להגנה במועדון היו מרוצים גם מהקו הקדמי של סטיב זאק ומיקייל קייזר, שקלעו יחדיו 28 נקודות, ומהישראלים כאשר טל ופרדריק בורדיון מחברים יחדיו 20 נקודות גם כן. הארבעה כמובן שלא היו היחידים שסיפקו ערב התקפי נהדר במהלכו קלעה הקבוצה 87 נקודות כאשר טיירוס מגי הגיע לעבודה גם כן ובגדול עם 21 נקודות.
הניצחון לווה בתחושת שמחה, יחד עם זאת נראה שהצטרפה אליה גם אנחת רווחה ואם הייתם שואלים את אנשי המועדון לפני המשחק על התחושות לקראת המשחק מול הפועל חיפה, סביר מאוד להניח שהתשובה הרווחת הייתה כי קיים חשש מהפסד לקבוצה לה הם כבר הפסידו העונה ברוממה. הסיבה לחשש הייתה מוצדקת היות והפסד במחזור ה-19, כפי שציינו בסביבת הקבוצה, היה יכול לסבך אותם עד מאוד בטבלה ויכול היה גם להביא לכך שהיא יכולה הייתה למצוא את עצמה מחוץ לבית העליון שמתקרב בצעדי ענק. במועדון סימנו וי לא רק על הניצחון, כי אם גם על ההפרש, היות והם ניצחו בפער גדול יותר מזה בו הם הפסידו בסיבוב הקודם.
2 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(איציק בלניצקי)
עומר טל, שסיים את הופעת הבכורה שלו עם 5 נקודות, אמר לאחר המשחק: "חוויה, כמובן הקהל הכי טוב בארץ מאוד שונה מאיפה שאני באתי. היה כיף, היה כיף עם החברה אני שמח שהאוהדים היו מרוצים עשינו את שלנו ומתכוננים כבר למשחק הבא. ההחלטה להגיע לחולון? מבחינתי זו הייתה החלטה קודם כל מקצועית, כמקצוען אני רואה את עצמי קודם כל ויש לי פה הזדמנות להיות עם מאמן ברמה גבוהה, להיות במועדון ברמה גבוהה, להיות עם שחקנים ולראות איך אני מתמודד עם זה ובעצם לפתח את עצמי. אני בן 29 חשבתי שזו הזדמנות חד פעמית בקריירה שלי ששווה לקחת אותה".