1 צפייה בגלריה
שחקני נוף הגליל חוגגים עם עבדאללה חליחאל
שחקני נוף הגליל חוגגים עם עבדאללה חליחאל
שחקני נוף הגליל חוגגים עם עבדאללה חליחאל
(עמרי שטיין)
בהפועל נוף הגליל יצאו אתמול (שבת) ברגשות מעורבים מה-1:1 מול מכבי חיפה בסמי עופר. מצד אחד מדובר בנקודה יקרה מול האלופה ומול מוליכת הליגה, אבל מאידך בנוף הגליל משוכנעים שלולא ההרחקה הלא מוצדקת לטענתם של אלי בלילתי בצהוב שני בדקה ה-67, הקבוצה יכולה הייתה לחזור עם שלוש נקודות.
ההחלטה של פוקסמן להרחיק את בלילתי זכתה ללא מעט ביקורות במועדון. המנכ"ל גיל ברעם אמר: "אני כבר נכנע מול החלטות השופטים נגדנו ולא מתעסק בזה יותר. לדעתי אם היינו נשארים ב-11 שחקנים במגרש היינו גם מנצחים. לקחנו נקודה חשובה להמשך הדרך. באנו לסמי עופר ושיחקנו כדורגל חיובי ועם קצת יותר אחריות וריכוז יכולנו לנצח. אני גאה מאד בצוות המקצועי ובשחקנים. נקודה במגרש כזה נגד הקבוצה והקהל הכי טובים בארץ זה כבוד גדול לעיר שלנו. נרד לקרקע מהר ונמשיך בצניעות".
שי ברדה העדיף אתמול שלא להשתמש בשירותיו של ארנסט מבוקה, שזכה לטקס מכובד מול האקסית. העובדה שמבוקה, כמו שאר הזרים גוטיירו טומליין ולוואגה קיזיטו ישבו על הספסל, וג'ון אוגו היה מחוץ לסגל בגלל פציעה, מסבירה את האכזבה הגדולה מהזרים שיש בקבוצה ומעצימה את ההצלחה של שי ברדה בגזרת השחקנים הישראלים, בראשם בר כהן שממשיך להצטיין, כמו גם החלוץ ווהיב חביבאללה.