1 צפייה בגלריה
חיים סילבס, פהאד באיו ומרוואן קבהא
חיים סילבס, פהאד באיו ומרוואן קבהא
חיים סילבס, פהאד באיו ומרוואן קבהא
(רדאד ג'בארה)
בבני סכנין יכולים לראות את עצמם עם יותר מרגל וחצי בפלייאוף העליון, כל זאת אחרי הניצחון על שש נקודות אתמול (שבת) מול הפועל חדרה, 0:1 משער של המגן פביאן ספורטקסלדה. עד כמה שזה ישמע אירוני, המגן המצוין הוא שחקן הרכש היחיד שהצליח להביא לקבוצה חיים סילבס, שהחליף את שרון מימר ונמצא היום כפסע מהגעה בפעם השלישית כמאמן לפלייאוף העליון, אחרי שעשה זאת בעבר עם הפועל רעננה והפועל חיפה.
בסכנין לא זוכרים מתי בפעם האחרונה השדרה המרכזית בעיר הייתה שמחה וצוהלת כפי שהייתה אתמול לאחר המשחק. אחד השחקנים הכי משמעותיים של סכנין, שהגיע לקבוצה כדי לקחת אותה צעד קדימה, הוא בירם כיאל, שאמר: "הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה עם המון ניסיון. כל שחקן נתן את הכול מול חדרה. מהיום הראשון עבדנו קשה. היו תוצאות פחות או יותר טובות, אבל הביחד שלנו ניצח. הוכחנו מול חדרה שאנחנו קבוצה חזקה. אני מקווה שהניצחון ישים אותנו בפלייאוף העליון ועכשיו אנחנו חושבים רק על מכבי פ"ת".
הקבוצה התכנסה בסיום המשחק במסעדה, בה נכח גם היו"ר מוחמד אבו יונס, שנזהר להצהיר שחיים סילבס ימשיך בעונה הבאה. לדעת גורמים בסכנין, אבו יונס נוקט בעמדה הזאת מתוך רצון להשלים את המשימה ולהבטיח כרטיס לפלייאוף העליון: "קשה להאמין שאם נגיע לפלייאוף העליון אבו יונס לא ירצה שסילבס ימשיך. בכל מקרה, גם אם אבו יונס יחליט שלא, הרי שסילבס יכול להיות רגוע כי אחרי שייקח את הקבוצה לפלייאוף, יהיו קבוצות שירצו בו לעונה הבאה", אמרו בסכנין.