1 צפייה בגלריה
המהומות על הדשא
המהומות על הדשא
המהומות על הדשא
(צילום מסך)
מראות כאלה לא רואים בכל יום: המשחק בין קרטארו לאטלאס הפך הלילה (בין שבת לראשון) ממשחק כדורגל שגרתי בליגה המקסיקנית לכזה שהאלימות גונבת בו את ההצגה בשל עימותים המוניים בין האוהדים. לפי ההערכות, 22 נפצעו, שניים מהם במצב קריטי.
הכל החל בעקבות עימותים אלימים בין האוהדים ביציעים ואלו גם הובילו בסופו של דבר להפסקת המשחק בדקה ה-62 כשאטלאס מובילה 0:1 בחוץ. מאבטחים פתחו את השערים כדי שאוהדים, בהם נשים וילדים, יוכלו לברוח מהמהומות והם ירדו לדשא, בזמן ששחקני אטלאס וחלק מאלו של קרטארו ירדו במהירות לחדרי ההלבשה.
אחרים, כמו שוער קרטארו, וושינגטון אגרה, נותרו בסביבת הספסל במטרה להרגיע את האוהדים, אבל זה לא ממש עזר כשנראו מראות שלא שייכים למגרשי הכדורגל: העימותים עברו גם לדשא כשאוהדים מכים באגרופים ובעיטות אוהדים אחרים בעזרת כיסאות ומוטות ברזל. אוהד שלף סכין כדי לחתוך את הרשת של השער, בעוד אחרים הרסו את אחד הספסלים והתעמתו גם במנהרה כשמסך ה-VAR נשבר אף הוא.
כאמור, כרגע דווח על 22 פצועים, אבל כמו באירועים מסוג זה, עוד צפויות התפתחויות. ואולי תמונה אחת מספרת יותר מכל את הסיפור של המשחק: רואים בה משפחה יורדת מהדשא כדי לברוח מהמהומות כשאוהד צעיר של אטלאס נראה בלי חולצה מכיוון שאמו הורידה לו אותה מחשש שיהפוך למטרה של אוהדי קרטארו.