1 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
(מערכת ONE)
ריאל מדריד נראית מוכנה מתמיד לגומלין מול פאריס סן ז’רמן. הבלאנקוס ביצעו מהפך נפלא אתמול (שבת) מול ריאל סוסיאדד בסנטיאגו ברנבאו וניצחו 1:4, כאשר הפער מסביליה בפסגה צמח כבר לשמונה נקודות והאליפות נראית בכיס. אחלה מתנה ליום ההולדת ה-120 של המועדון. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
”גם המחליפים של ריאל מדריד ינצחו את ברצלונה”, עקצו ב’אס’, שם בכותרת העיתון הדגישו: “ריאל ברחה לליגה – שני טילים של קמאבינגה ומודריץ’ קירבו את הקבוצה לאליפות ועזרו לה להיות משוכנעת שאפשר לנצח את פ.ס.ז’”. ב’מארקה’ הוסיפו: “כמו חיות בר – ריאל ב’היי’ לפני פ.ס.ז’ וברחה לליגה”.
קארים בנזמה המשיך בעונה הנפלאה שלו והגיע ל-32 שערים ו-13 בישולים ב-40 משחקים. הוא הגיע ל-255 שערים בחמש הליגות הבכירות והפך לכובש הצרפתי הגדול באירופה בצוותא עם ברנרד לקומב. זאת העונה הראשונה מאז 2017/18 שיש ללבנים שלושה שחקנים שכבשו עשרה שערים או יותר (ויניסיוס ג’וניור עם 16 ומרקו אסנסיו עם 10).
בסיום המשחק מאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ’לוטי, התייחס לשני הכוכבים שלו מההתמודדות: “יכול להיות שקאמבינגה יפתח מול פאריס סן ז’רמן. הוא מאוד כישרוני, הוא יודע שהוא חשוב למועדון ודיברתי איתו על זה, אבל זה תלוי גם בכשירות של טוני קרוס. לוקה מודריץ’? אחד השחקנים הכי חשובים שיש לנו. כנראה זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה”.
גם חברו של הקרואטי לקישור, קאסמירו, העניק מחמאות לכובש השער השני אחרי הניצחון: “זה כבוד לשחק לצד מודריץ’. הוא דואג לעצמו, מתאמן כמו שצריך ועובד כל כך קשה. אנחנו נהנה ממנו לעוד תקופה ארוכה”.