2 צפייה בגלריה
דניאל נמיר ורון פולונסקי עם דייויד מארש
דניאל נמיר ורון פולונסקי עם דייויד מארש
דניאל נמיר ורון פולונסקי עם דייויד מארש
(באדיבות איגוד השחייה)
אליפויות הקונפרנס בליגת המכללות ננעלו הלילה (בין שבת לראשון), כשגם השחייניות והשחיינים הישראלים סיימו את חלקם ורשמו הישגים נאים. מעל כולם לאורך כל סוף השבוע הזה היה רון פולונסקי, שהוסיף הפעם למאזנו מדליית ארד ב-PAC12 בשליחים 4X100 חופשי עם סטנפורד וזמן ביניים מהיר מאוד של 41.79 שניות.
עוד לפני כן הוא זינק ל-200 יארד חזה וקבע שיא אישי ענק וקריטריון A נוסף לאליפות המכללות עם 1:51.73 דקות. הרמה הגבוהה במיוחד באליפות בוושינגטון הורגשה בכך שהזמן הזה הספיק למקום שישי בלבד בגמר, אך בכל מקרה פולונסקי מסכם אליפות ראשונה מצוינת וכבר מביט קדימה אל אליפות המכללות הארצית.
סטנפורד שלו סיימה במקום השני בדירוג הכללי באליפות, כשקאל, לה סייע בשבועות האחרונים יועץ העל של איגוד השחייה דייויד מארש, ניצחה בתחרות. אריזונה של דניאל נמיר סיימה במקום החמישי בתחרות.
2 צפייה בגלריה
רון פולונסקי עם התואר
רון פולונסקי עם התואר
רון פולונסקי עם התואר
(אוניברסיטת סטנפורד)
באליפות המיד אמריקן (MAC) שני השחיינים הישראלים אלון באר מאוואנסוויל ויונתן רוסין ממיאמי רשמו הישגים משלהם. רוסין הפרשמן זכה במדליית הכסף במשחה החזק שלו ל-1,650 יארד חופשי עם 15:31.49 דקות ועומד לראשונה על הפודיום במעמד זה בקריירה. אלון באר השלים דאבל במשחי החזה עם מדליית כסף ב-200, כשהוא קובע זמן של 1:58.70 וגם הוא משלים תחרות אישית מצוינת.
כעת, עם תום אליפויות הקונפרנס ולאחר תחרויות “הזדמנות אחרונה” נוספות שייערכו בימים הקרובים, יפורסמו העולים הסופיים לאליפות המכללות הארצית אצל הגברים. אצל הנשים, כבר התבשרנו שלאה פולונסקי ואביב ברזלי העפילו לתחרות היוקרתית. באליפות הארצית של דיוויז’ן 2 העפילו מאי לווי, נטע שיף, דניאל אייזנברג ויעל דניאלי.