2 צפייה בגלריה
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
(רדאד ג'בארה, האתר הרשמי של צ'לסי)
אחרי שלקח צעד אחורה בעקבות המלחמה באוקראינה והחליט להעמיד את צ'לסי למכירה, נראה שרומן אברמוביץ' חושב כבר על הצעד הבא שלו בכדורגל והוא כולל את מכבי והפועל ת"א. לפי דיווחים, הפרויקט הבא של האוליגרך בן ה-55 יהיה הקמת טורניר אירופי חדש שיכלול את צמד התל אביביות וגם קבוצות מרוסיה, סרביה ובולגריה.
לפי הפרסום, אברמוביץ' כבר סימן מספר קבוצות לקראת הטורניר החדש. פרט למכבי והפועל ת"א, מדובר גם על צסק"א וספרטק מוסקבה, זניט סנט פטרסבורג, הכוכב האדום, פרטיזן בלגרד, וויבודינה, לודוגורץ, צסק"א ולבסקי סופיה.
מדובר כמובן רק בתוכנית הראשונית וגם אם הפרויקט ייצא לפועל - וזה סימן שאלה גדול - הרשימה הזו עוד עשויה להשתנות. דווח שלקבוצות שהוזכרו עשויות להצטרף גם קבוצות מקזחסטן ומפינלנד. יש לציין שלא ברור מה תהיה התגובה של הקבוצות המעורבות לפרויקט שכזה והאם ייענו בחיוב לאור ההתפתחויות בעקבות הסנקציות נגד רוסיה לאור פלישתה לאוקראינה.
2 צפייה בגלריה
דרבי תל אביבי בחסות אברמוביץ'?
דרבי תל אביבי בחסות אברמוביץ'?
דרבי תל אביבי בחסות אברמוביץ'?
(ראובן שוורץ)
כזכור, אברמוביץ' הודיע בשבוע שעבר כי החליט להעמיד למכירה את צ'לסי, שנמצאת בבעלותו מאז 2003. לפי דיווח באנגליה הוא אף סירב להצעה של שלושה מיליארד אירו ודורש ארבעה מיליארד.
במהלך המשחק האחרון של הבלוז, נשמעו מקהל הלונדונים קריאות לרומן אברמוביץ’ במהלך הדקה שבה חלקו כבוד לקורבנות באוקראינה. מהר מאוד אותן קריאות הוחלפו בבוז מהקהל המקומי של ברנלי: “זה הזמן להראות כבוד, אנחנו צריכים שהאוהדים שלנו יהיו מחויבים לדקת מחיאות הכפיים כרגע. אנחנו עושים את זה למען אוקראינה”, אמר המאמן תומאס טוכל.