2 צפייה בגלריה
ניר ביטון
ניר ביטון
ניר ביטון
(רויטרס)
סלטיק לא הייתה משכנעת במיוחד, אך עשתה את המוטל עליה והשיגה שלוש נקודות חשובות כשגברה 1:3 על ליבינגסטון היום (ראשון), זאת במסגרת המחזור ה-30 של הליגה הסקוטית. ניר ביטון השלים 90 דקות, ליאל עבדה נכנס כמחליף ושיחק 15 דקות.
קאלום מקרגור היה קרוב לעלות את הירוקים-לבנים ליתרון כבר בדקה ה-15 של ההתמודדות, כשהאורחת זכתה בפנדל, אך הקשר שלח את הבעיטה מהנקודה הלבנה לקורה. שתי לאחר מכן דאייזן מדה היה בדיוק במקום הנכון ונגח כדור חוזר לרשת של מקסימיליאן סטריז’ק על מנת לעלות את סלטיק ליתרון 0:1.
המחצית השנייה נפתחה בסערה וכבר בדקה ה-46 ניקי דבלין כבש שער עצמי אומלל. תשע דקות חלפו וג’יימס פורסט קבע 0:3 לאורחת, אך אנדרו שיני לא ויתר על המשחק וצימק ל-3:1 בדקה ה-56. מאותו רגע המשחק נרגע ובדקה ה-75 ליאל עבדה נכנס כמחליף להתמודדות, ואף סחט הצלה נאה משוער המארחת לפני שריקת הסיום.
בזכות הניצחון סלטיק העלתה את מאזנה ל-73 נקודות וכעת היא ממוקמת בפסגה עם שלוש נקודות יותר מריינג’רס, היריבה העירונית, ועם יחס שערים עדיף. לעונה הסדירה של הליגה הסקוטית נותרו עוד שלושה מחזורים, ואחריהם יתקיימו משחקי הפלייאוף העליון והתחתון.

מחצית ראשונה:

דקה 1: שופט המשחק, ניק וולש, הוציא את ההתמודדות לדרך.
דקה 6: הזדמנות גדולה למארחת. סטיבן אובילאיי הגיע ראשון לכדור קרן ושלח בעיטה חזקה למסגרת, אך ג’ו הארט היה במקום והדף את הסכנה.
דקה 15: הירוקים-לבנים קיבלו פנדל אחרי נגיעת יד של ג’ייק פיצווטר ברחבה, אבל קאלום מקגרגור שלח את הבעיטה מהנקודה הלבנה לקורה. פספוס גדול של סלטיק.
דקה 17: שער! סלטיק עלתה ל-0:1: כדור קרן פגש את ראשו של קארל סטארפלט, שנגח בחוזקה למסגרת וסחט הצלה טובה מהשוער, אבל דאייזן מדה היה במקום כדי לנגוח פנימה את הכדור החוזר לקבוע יתרון ירוק-לבן.
2 צפייה בגלריה
דאייזן מדה נוגח לרשת
דאייזן מדה נוגח לרשת
דאייזן מדה נוגח לרשת
(האתר הרשמי של סלטיק)
דקה 34: אנתוני רלסטון ניסה את כוחו מרחוק, אך הבעיטה שלו חלפה מעל המסגרת.
דקה 45+1: הזדמנות גדולה נוספת של אובילאיי, אך הבלם נגח למשקוף השער. מזל גדול לאורחת.

מחצית שנייה:

דקה 46: שער! סלטיק עלתה ל-0:2: אנתוני רלסטון פרץ באגף והעביר כדור רוחב חד לרחבה, אליו ניקי דבלין הגיע ראשון, לא הצליח להרחיק ובטעות שלח את הכדור לרשת קבוצתו.
דקה 55: שער! סלטיק עלתה ל-0:3: ג’יימס פורסט קיבל כדור מצוין מז’וטה ובעט בצורה מדויקת לפינת הרשת בדרך לשער השלישי של קבוצתו.
דקה 56: שער! ליבינגסטון צימקה ל-3:1: לא נכנעת. אנדרו שיני גלש מצוין ליד השער ודחק את הכדור למסגרת של ג’ו הארט. האם יש למארחת יכולת לחזור להתמודדות?
דקה 75: ליאל עבדה נכנס כמחליף במקומו של ג’יימס פורסט.
דקה 80: כמעט שער של החלוץ הישראלי, שהגיע למצב מעניין מזווית קשה, אך השוער היה במקום על מנת להדוף.