2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים בטענות כלפי דניאל בר נתן
שחקני הפועל ירושלים בטענות כלפי דניאל בר נתן
שחקני הפועל ירושלים בטענות כלפי דניאל בר נתן
(רדאד ג'בארה)
ההתנהלות והאמירות החריפות של זיו אריה ובעיקר של שי אהרון אמש כלפי צוות השיפוט לאחר ה-1:0 שספגה הפועל ירושלים מהפועל תל אביב לא עברו בשתיקה. היום (ראשון) החליט תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, להעמיד את השניים לדין.
אהרון יעמוד לדין משמעתי בגין הפרת סדר, איום, העלבת שופט, אי ציות להוראות שופט המשחק וזיו אריה בגין העלבת השופט דניאל בר נתן. הדיון יתקיים ביום רביעי 9.3.22 בשעה 17:00. בדו”ח השופט נכתב: “עם שריקת הסיום של המשחק, ניגש אלי מר שי אהרון והחל לצעוק עלי עם תנועות ידיים מזלזלות: ‘באת עם התוצאה מהבית, הורדת אותנו ליגה, פעם שנייה שאתה עושה לנו את זה’. מר אהרון ליווה אותי לכיוון חדר ההלבשה, תוך כדי שהוא מדגיש כי ‘באתי עם התוצאה מהבית’”.
עוד כתב בר נתן בדו”ח החריף: “מתוך חשש להמשך התנהגותו הברוטלית ומאחר ולא היה ברשותי מפתח לנועל את הדלת, נאלצתי לעמוד ולהחזיק בידית הדלת כדי שמר אהרון לא יכנס, אולם ללא הועיל. מר אהרון דחף בחוזקה ובבריונות את הדלת והתפרץ לתוך חדר ההלבשה, תוך שהוא מתקרב אלי (מרחב של ס”מ בודדים בינינו) במבט מאיים והמשיך לצעוק: ‘אני אכנס לחדר שלך, אני לא שואל אותך, הורדת אותנו ליגה, באת עם התוצאה מהבית”.
עוד נכתב בדו”ח של בר נתן: “בשלב זה, חשתי סכנה ממשית ועל מנת להדוף אותו ממני ולגרום לו לצאת מחדר ההלבשה, צעקתי לכיוונו: ‘תצא מחדר ההלבשה מיד’. כשזה האחרון סירב לצאת, יצאתי מחדר ההלבשה כדי לבקש עזרה מכוח שיטור/אבטחה. כשמר אהרון הבחין שאני יצאתי מחדר ההלבשה, הוא יצא אחרי תוך שהוא ממשיך לצעוק ללא הרף. בשלב מסוים הרגשתי כי מר אהרון מנסה להתפרץ לעברי בצורה מאיימת ואלמלא הוחזק על ידי מספר אנשים שעמדו בסמוך, ייתכן והאירוע היה מסתיים אחרת. חשוב לי לציין כי אני מסיים כעת 29 שנות שיפוט ואינני זוכר מקרה בו חשתי מאוים ובסכנה של ממש מבעל תפקיד בכדורגל כפי שחשתי במקרה זה”.
2 צפייה בגלריה
שי אהרון זועם על דניאל בר נתן
שי אהרון זועם על דניאל בר נתן
שי אהרון זועם על דניאל בר נתן
(רדאד ג'בארה)
בנוסף, תובע ההתאחדות החליט להעמיד לדין גם זיו מורגן יעמוד בגין העלבת השופט גל לייבוביץ’, בהפסד 3:1 של עירוני קריית שמונה למכבי נתניה. בדו”ח השיפוט נכתב: “לאחר ששלפתי לעבר שחקן קריית שמונה, זיו מורגן, כרטיס צהוב שני ואחריו כרטיס אדום, צעק לעברי ולעבר השופט הרביעי לפחות שלוש פעמים: ‘אין לכם מושג’.