2 צפייה בגלריה
מיגל ויטור וגיא פרימור
מיגל ויטור וגיא פרימור
מיגל ויטור וגיא פרימור
(האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
מכבי ת"א - זו הקבוצה שמפרידה בין הפועל ב"ש לגמר גביע המדינה, כך נקבע בהגרלת חצי הגמר שנערכה היום (ראשון) בצהריים. עבור שתי הקבוצות שרואות את הגב של מכבי חיפה בליגת העל, זו הזדמנות לעשות צעד לעבר תואר, חודשיים אחרי שהצהובים ניצחו 0:1 את הדרומיים.
בשונה מאז, הפעם אליניב ברדה יעמוד על הקווים של ב"ש ולא רוני לוי והוא יקווה לקחת אותה לגמר. "תארים? אנחנו תמיד מאמינים, יש עוד הרבה משחקים בליגה ואנחנו עדיין בכל המפעלים", אמר מנכ"ל ב"ש, גיא פרימור, "בסופו של דבר את הכסף סופרים במדרגות".
פרימור הוסיף: "הרבה שחקנים שזכו בגביע, לא משחקים היום בהפועל באר שבע, אבל כיום יש הרבה שחקנים אחרים שזכו בתארים במקומות אחרים. בסופו של יום זה מעיד על כך שהמועדון חזק, תמיד מתמודד על כל התארים ויודע לנצח גם כשקשה. כשאתה רוצה להגיע לישורת האחרונה, אתה צריך לנצח גם במשחקים הקשים.
״אני לא מכיר הגרלות קלות בגביע. בחצאי גמר ובגמר היריבה לא רלוונטית. בסופו של יום אתה יכול להפסיד לכל אחת ולנצח כל אחת. אנחנו צריכים להתמקד ולהתרכז בעצמנו, יש לנו קבוצה טובה ונגיע עם אנרגיות נכונות לעשות הכול כדי להגיע לגמר״.
בתוך כך, תובע ההתאחדות, עו”ד ניר רשף, החליט להעמיד את הפועל באר שבע לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים מול מכבי פתח תקווה, כשהדיון ייערך ביום רביעי בשעה 17:00.
בדו”ח השופט עידן לייבה נכתב: “בדקה ה-63 נזרקו חפצים מהיציע הדרומי המאכלס את אוהדי הפועל ב”ש לעבר שוער מכבי פ”ת – בעקבות זריקת החפצים, המשחק הופסק לדקה אחת. בדקה ה-80, לאחר הבקעת השער לזכות הפועל ב”ש, הודלק זיקוק מתוך היציע הדרומי המאכלס את אוהדי הפועל ב”ש. בדקה 116, נזרק בקבוק מים 1.5 ליטר מכיוון היציע הדרומי המאכלס את אוהדי הפועל ב”ש”.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ב"ש
אוהדי הפועל ב"ש
אוהדי הפועל ב"ש
(מרטין גוטדאמק)