2 צפייה בגלריה
הגרפיטי נגד קורצקי
הגרפיטי נגד קורצקי
הגרפיטי נגד קורצקי
(מערכת ONE)
הגרפיטי שרוסס הבוקר (ראשון) כנגד מאמן הפועל חדרה, מנחם קורצקי, במתחם האימונים של הקבוצה, גרם למיני סערה בתוך המועדון. בעוד גורמים תוהים כיצד מספר אוהדים הגיעו למתחם באישון לילה, בסביבתו של המאמן מדברים על עוד קש שעשוי לשבור את גב הגמל בכל הנוגע להמשך דרכו במועדון.
כפי שנכתב, עתידו של קורצקי בחדרה בסימן שאלה גדול כאשר לא בטוח כלל האם הוא ימשיך להישאר בקבוצה שצפויה לבצע קיצוצים בסגל ולרוץ עם הרבה שחקנים צעירים בעונה הבאה, בעוד הוא שואף להתקדם. פגישה תהיה אחרי המשחק מול מכבי תל אביב, אך גורמים בחדרה מקבלים מסר שלילי בעניין הזה מצד המאמן.
מי שהתייחסה לנושא הגרפיטי ברשתות החברתיות היא בתו של מנחם קורצקי, ליאור, שכתבה: “מקבלת את הצילום מסך הזה על הבוקר ותוהה לעצמי מה היה קורה בלי מנחם קורצקי. סביר להניח שהקבוצה הזאת הייתה נלחמת במאבקי הירידה ולא מאבקי פלייאוף. בואו לא נשכח שמדובר בקבוצה קטנה עם תקציב נמוך שעד לפני שבוע הייתה אחרי מכבי ת״א בטבלה”.
“מקבלת אתמול הודעות נאצה נגד אבא שלי, אנשים אתם שומעים את עצמכם? יש מלחמה בעולם וזה מה שמעסיק אתכם? אז בא לי לספר לכם שאבא שלי לא קוסם כמו שכולם חושבים וההצלחה שלו זה אך ורק בזכות עצמו. מקווה שיום אחד אנשים יקבלו שכל, ובמקום להשקיע את המאמצים בלרשום את זה, יבואו ויעודדו את הקבוצה שלהם. ואבא אתה יודע משהו? מגיע לך יותר”.
2 צפייה בגלריה
הסטורי של ליאור קורצקי
הסטורי של ליאור קורצקי
הסטורי של ליאור קורצקי
(אינסטגרם)