1 צפייה בגלריה
ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב
(האתר הרשמי של אנדרלכט)
# ביברס נאתכו פתח היום (ראשון) ב-11 של פרטיזן בלגרד ואחרי 84 דקות נטולות שערים, הוא סידר לחבריו ניצחון דרמטי ויקר, כאשר כבש מהנקודה הלבנה בדרך לניצחון 0:1 על ספרטק סובוטיצה במסגרת המחזור ה-26 בליגה הסרבית.
פרטיזן מוליכה את הטבלה והצליחה למנוע מהיריבה העירונית, הכוכב האדום, להשתוות אליה במאזן הנקודות. קפטן הנבחרת סידר שלוש נקודות יקרות וחבריו פתחו פער זמני של חמש נקודות, כאשר הם השיגו ניצחון מספר 23 מתוך 26 משחקים.
הייתה זו ההופעה מספר 21 של נאתכו העונה בליגה וה-33 בכל המסגרות. במאזנו הכללי הוא רשם שמונה שערים ושישה בישולים. ביום חמישי הקרוב פרטיזן תארח את פיינורד במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר הקונפרנס ליג.
# עוברים לבלגיה. שלושה ימים לאחר שבישל פעמיים בדרך לגמר הגביע המקומי, ליאור רפאלוב המשיך במומנטום כאשר פתח בהרכב של אנדרלכט ובדקה ה-50 סידר לה יתרון 0:1 מול אוסטנד, משחק שהסתיים ב-0:3 יקר לסגולים במסגרת המחזור ה-30 בליגה המקומית.
רפאלוב בן ה-35 הבקיע כבר את שערו ה-18 העונה בכל המסגרות. בליגה הישראלי כבש 11 שערים ובכל המסגרות רשם גם שישה בישולים. מעבר למטרה לקחת גביע נוסף בבלגיה, רפאלוב ינסה לסייע לסגולים לתפוס מקום בין שלוש המוליכות בליגה.
# עוד בבלגיה. יונס מלדה פתח ב-11 של גנט והשלים 76 דקות עד שהוחלף, חבריו רשמו 1:2 על זולטה וארחם. הישראלי וקבוצתו במקום החמישי בטבלה, שלוש נקודות מתחת לרפאלוב ואנדרלכט.
# באוסטריה התקיים המחזור ה-22, שם תאי בריבו וקבוצתו וולפסברגר גברו 0:1 על לאסק. בריבו שותף 68 דקות והוחלף על ידי ישראלי נוסף, אליאל פרץ, שסגר 22 דקות. בנוסף, עילאי אלמקייס נכנס בדקה ה-62 וג’וסף גנדה בדקה ה-70 בהפסדה של קבוצתם אדמירה ווקר 2:1 לאוסטריה וינה.
# ביוון, בוריס קליימן עמד בין הקורות של וולוס ולא ספג, כאשר היא סיימה ב-0:0 מול גיאנינה במסגרת המחזור ה-26. הישראלי וקבוצתו במקום העשירי בטבלה מתוך 14 קבוצות.