2 צפייה בגלריה
ז'ואאו פליקס חוגג
ז'ואאו פליקס חוגג
ז'ואאו פליקס חוגג
(La Liga)
בשנים האחרונות הליגה הספרדית ממעטת לספק לנו משחקי מרובי שערים, אך הערב (ראשון) קיבלנו משחק שהיה בו הכל כאשר סלטה ויגו ניצחה 3:4 את מיורקה במשחק דרמטי. במשחקים נוספים, ראיו וייקאנו, שנראית רע בתקופה האחרונה, לא הצליחה לצבור נקודות גם מול קאדיס מהתחתית, שלא ניצחה עד כה משחק ליגה בביתה העונה וספגה 2:0 ואתלטיקו מדריד רשמה 1:3 יקר במיוחד על בטיס ועלתה על חשבונה למקום הרביעי בטבלה. המשחקים, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודרו בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.

בטיס – אתלטיקו מדריד 3:1

ניצחון יקר מאוד לקולצ’ונרוס שעלו למקום הרביעי על חשבון בטיס ועל הדרך השתוו לברצלונה השלישית עם 48 נקודות. כבר בדקה הראשונה, ז’ואאו פליקס העלה את אתלטיקו ליתרון אחרי בישול של אנחל קוראה. עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, כריסטיאן טייו נהנה מבישול של יוסוף סבלאי וקבע 1:1 בהפסקה. בדקה ה-61, ז’ואאו פליקס, שרשם משחק פשוט נפלא, כבש שער שישי ב-13 המשחקים האחרונים בליגה כשהשלים צמד אדיר מבישול של מרקוס יורנטה. בדקה ה-80, תומא למאר נהנה מבישול של אנטואן גריזמן, שלח את הכדור ממרכז הרחבה לרשת וקבע ניצחון חשוב מאוד לאלופה בקרבות על המקום המוביל לליגת האלופות בתום העונה.

סלטה ויגו – מיורקה 3:4

איזה משחק מטורף קיבלנו בבאלדוס. ויגו איבדה שלוש פעמים יתרון, נותרה בעשרה שחקנים, אך ניצחה בכל זאת בזכות פנדל של יאגו אספאס בדקה ה-97. המארחים עלו ליתרון ראשון בדקה ה-17 משער של טיאגו גלארדו. ארבע דקות חלפו וג’ואבני גוזלאס השווה עבור המארחים. דניס סוארס החזיר את ויגו ליתרון כבר בדקה ה-25. עם פתיחה המחצית השנייה שער עצמי של ג’וזף איידה קבע שוויון נוסף.
2 צפייה בגלריה
יאגו אספאס חוגג
יאגו אספאס חוגג
יאגו אספאס חוגג
(La Liga)
אספאס כבש את השלישי של ויגו, אך בדקה ה-87 הוגו מאיו ספג כרטיס אדום וגרם לכדור עונשין מ-11 מטרים. סלבה סביליה כבש מהנקודה הלבנה וקבע 3:3 דרמטי. אולם כאמור המילה האחרונה הייתה שייכת לאספאס, שדייק מהנקודה הלבנה והעניק לוויגו ניצחון עמוק בתוך תוספת הזמן. סלטה נותרה במקום העשירי בטלה, מיורקה מסובכת בתחתית והיא רחוקה שתי נקודות מהקו האדום.

קאדיס – ראיו וייקאנו 0:2

בתום מחצית ראשונה רגועה, המארחת השתלטה על העניינים בחצי השני. בדקה ה-55 רובן אלקראס כבש את השער הראשון בהתמודדות אחרי בישול של אוסמה אידיריסי, ושמונה דקות לאחר מכן המבשל המרוקאי התכבד בשער משלו, כששני השערים הגיעו אחרי טעויות קשות של שוער האורחת, לוקה זידאן.
כאמור, אחרי 13 משחקים ללא ניצחון ביתי העונה, קאדיס רשמה את ניצחונה הראשון בבית והעלתה את מאזנה ל-24 נקודות, אך נותרה מתחת לקו האדום. ראיו וייקאנו המשיכה בתקופה הרעה שלה, רשמה הפסד שישי ברציפות ונותרה עם 31 נקודות, שבע בלבד מעל המקומות המובילים לירידה בסיום העונה.