2 צפייה בגלריה
אבי אבן
אבי אבן
אבי אבן
(לילך וויס-רוזנברג)
מכבי תל אביב הביסה הערב (ראשון) 83:109 את נועלת הטבלה, מכבי ראשון לציון, במסגרת המחזור ה-19 של ליגת ווינר סל. הצהובים יגיעו למפגש מול הכוכב האדום בלגרד מעודדים מהיכולת שהציגו, ויקוו לעשות את העבודה גם במסגרת האירופית. הכתומים מנגד ממשיכים להיתקע עמוק בתחתית הטבלה, והדרך לצאת משם לא תהיה פשוטה.
מאמן הקבוצה המנצחת, אבי אבן, עם הסיכום שלו: “המשחק היה נורא קוטבי. לצד דברים טובים היו דברים שאי אפשר להרשות לעצמנו. היו חלקים טובים בהגנה והכרחנו אותם לאבד 18 פעמים. נלמד למה יש ירידות ונדאג שהן יקרו פחות ופחות. אני שמח שהחבר’ה באו באנרגיות הנכונות וצריך לשמר אותם. הקבוצה הזאת כבר עשתה דברים נהדרים. אם נצליח לייצר בצורה עקבית את החלוקה של הכדור ומשחק ההגנה אז נהיה יותר טובים”.
אבן בחר להתייחס גם על ג’יילון ריינולדס: “שחקן עם לב ענק. ננסה לעזור לכל שחקן ואני שמח שהוא לקח אחריות ברגעים מסוימים. אני שמח בשבילו הוא עובד נורא קשה”.
2 צפייה בגלריה
ג'יילן ריינולדס מטביע
ג'יילן ריינולדס מטביע
ג'יילן ריינולדס מטביע
(איציק בלניצקי)
רומן סורקין, מצטיין המשחק, היה מרוצה בסיום: “נהניתי מאוד לא רק בגלל הסטטיסטיקה. אני שמח שהיה לי משחק טוב. מרגיש שכולנו שיחקנו טוב. באנו עם אנרגיה, ובמטרה להתמקד בעצמנו. חייב לציין שראשל”צ קבוצה טובה. אנחנו התקדמנו ושיחקנו כדורסל נכון וזה מה שחשוב כרגע. האנרגיות של אבי מדהימות והם מדבקות, כל יום מחדש. כיף גדול”.
מאמן הקבוצה המפסידה, דרור כהן, היה מאוכזב בסיום: “חבל. פשוט חבל. מכבי זו לא התחרות שלנו ולהיראות ככה זה חבל. להראות רכות כזאת זה לא לעניין. היינו חייבים להיות יותר נחושים ואגרסיביים. שפת הגוף של השחקנים זה משהו שאנחנו עובדים עליו, סף השבירה הוא נמוך. היה קשה לעצור אותם מול הקהל שלהם. העבודה שלנו זה לדבר ולדרבן, לפתור בעיות, ולחבר את השחקנים. ניקח יום חופש ונתאושש. משחק הבא יהיה ביתי נגד הפועל חיפה ואנחנו צריכים לקחת אותו”.