2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
(מרטין גוטדאמק)
בהפועל חיפה קיבלו באכזבה את ההפסד אתמול (ראשון) 3:1 מול הפועל באר שבע וכעת העיניים נשואות כבר לקראת יום ראשון, אז תארח הקבוצה את הפועל ירושלים, הלפני אחרונה בטבלה. בין הקבוצות יש פער של 10 נקודות, שאמור להספיק לאדומים עד לסיום העונה, אבל בקבוצה של יואב כץ יודעים שהפסד עלול לסבך אותם בקרבות התחתית.
"מצפה לנו מלחמת עולם ביום ראשון. אם ננצח הרי שכמעט בוודאות הבטחנו את ההישארות, אבל אם חלילה נפסיד אנחנו עלולים להסתבך בצורה קשה. כץ הזהיר יותר מפעם אחת שאי ההעפלה לפלייאוף העליון עלולה לקחת אותנו למקומות לא טובים ולכן אסור לנו לטעות מול ירושלים", אמרו בקבוצה. ב-16 המשחקים האחרונים החיפאים מעמידים מאזן עגום של עשרה הפסדים שלושה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.
אמש הקבוצה עלתה ליתרון מרגלי גל אראל, אבל הוא נמחק כעבור דקה בלבד. נועם כהן זכה לביקורת על משחק ההגנה שלו וגם מאלון תורג'מן יש ציפייה שיחזור ויציג את היכולת מפתיחת העונה. שחקן נוסף שרחוק מלספק את הסחורה, הוא מתיה ליואיץ', אותו רצה כל כך המאמן אלישע לוי. הסרבי כמעט ולא משחק וכשעולה לכר הדשא לא מצליח להותיר חותם על משחק הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
מתיאה ליואיץ' עם הכדור
מתיאה ליואיץ' עם הכדור
מתיאה ליואיץ' עם הכדור
(מרטין גוטדאמק)
כץ עצמו אמר אחרי המשחק: "מצד אחד יש לנו שחקנים מוכשרים ומצד שני יש כאן סף שבירה נמוך. מדאיג אותי שלא הצלחנו לשמור השנה על יתרון מול סכנין פעמיים ועוד כמה קבוצות. איפה הבעיה שלנו? נדבר על הבעיה בסוף העונה. לא רוצה לדבר על הבעיה עכשיו. אני מחפש נקודת אור במשחק ולא מוצא. יש לנו משחק עונה ביום ראשון מול ירושלים".