3 צפייה בגלריה
אצטדיון סמי עופר. נדיר בנוף
אצטדיון סמי עופר. נדיר בנוף
אצטדיון סמי עופר. נדיר בנוף
(רדאד ג'בארה)
במכבי חיפה לקחו קשה את תוצאת התיקו מול הפועל נוף הגליל, שהחזירה לעניינים את הפועל באר שבע ועלולה להחזיר גם את מכבי תל אביב לקרב על האליפות במידה וזו תנצח הערב (שני) את בית"ר ירושלים. במקביל, בכל הנוגע לגזרה השנייה בה נאבקת הקבוצה של בכר, גביע המדינה, האלופה הגישה בקשה רשמית מההתאחדות להעתיק את הדרבי בחצי הגמר מול הפועל חיפה מאצטדיון בלומפילד לסמי עופר. גם הפועל חיפה צריכה לשלוח מכתב בקשה להעתיק את המשחק לסמי עופר, ואז בהתאחדות יכנסו את הקבוצות ויקבלו החלטה בעניין.
בחזרה לליגה. ה-1:1 מול נועלת הטבלה שיבש בצורה שלא משתמעת לשתי פנים את הרצון להגיע למשחקי הפלייאוף עם יתרון מבטיח על פני היריבות לצמרת ועכשיו, אחרי חודש פחות טוב, הירוקים יצטרכו להתעשת על עצמם ולהחזיר את כח ההרתעה שהלך מעט לאיבוד.
כבר מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא ברק בכר צפוי להסיק מסקנות בעקבות המשחק האחרון ושחקנים שלא הצדיקו את הקרדיט עלולים לשלם את המחיר ולרדת לספסל. אחד משחקני ההגנה שצפוי לחזור להרכב הוא המגן רז מאיר, כשגם בקישור יהיו שינויים ונטע לביא צפוי לפנות את מקומו לטובת עלי מוחמד, שיחזור לעמדה הטבעית שלו כקשר אחורי, בעוד צ'ארון שרי יחזור לשחק מתחת לחלוצים.
3 צפייה בגלריה
נטע לביא
נטע לביא
נטע לביא
(עמרי שטיין)
בחיפה לא מתכוונים לתרץ את התיקו האחרון בחסרונם של עומר אצילי וגודסוויי דוניו אבל נראה שהשניים חסרים מאד לבכר. השניים אמורים להיות כשירים למשחקי הפלייאוף ויהוו תוספת כח משמעותית לקבוצה. "בכר היה במצבים יותר קשים ותמיד ידע להוציא את הקבוצות שלו ממצבים כמו אלה שאנחנו נמצאים בהם היום. לא במקרה בכר לקח אחריות בסיום המשחק וטוב שעשה כך. גם בכר בן אדם ויכול לטעות אבל הוא האחרון שילחץ מהמצב שנוצר. מה שקרה רק יעיר אותנו כקבוצה. דוניו ואצילי חסרים מאד אבל יחזרו לפלייאוף. הרבה קבוצות היו רוצות להתחלף איתנו ואסור לשכוח שאנחנו עם פער של ארבע נקודות על פני ב"ש", אמרו בחיפה.
3 צפייה בגלריה
גודסוויי דוניו ועומר אצילי. יחזרו לפלייאוף
גודסוויי דוניו ועומר אצילי. יחזרו לפלייאוף
גודסוויי דוניו ועומר אצילי. יחזרו לפלייאוף
(רדאד ג'בארה)
בעקבות המאבק העיקש השנה על תואר האליפות במכבי חיפה לא ימהרו לדבר על העונה הבאה ועל הסגל הצפוי להיות עד אשר הקבוצה לא תבטיח את התואר ותנסה גם לזכות בגביע המדינה.