2 צפייה בגלריה
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
(רויטרס)
לפני חמישה ימים, נרשמה רעידת אדמה במערב לונדון. רומן אברמוביץ’, הבעלים של צ’לסי, הודיע באופן רשמי שהוא מעמיד את הקבוצה למכירה בעקבות המלחמה בין רוסיה לאוקראינה. באותו ערב, בזמן שקבוצתו שיחקה מול לוטון במסגרת רבע גמר הגביע האנגלי, אותה ניצחה 2:3, אחד משחקני הבלוז בכלל לא ידע על הצהרתו של הבעלים הרוסי, עד שגילה על כך דרך התקשורת.
שחקן נוסף שנכח במשחק, גם כן לא ידע את פני הדברים, וגילה על כך דרך האתר הרשמי של המועדון. אברמוביץ’ עדיין יכול להיות הבעלים של צ’לסי בקיץ, בייחוד אם לא יופעלו סנקציות מיוחדות מהממשלה הבריטית. מהתקשורת האנגלית עלה כי ישנם קולות במועדון ש”חוששים” מרוכשים פוטנציאליים שמביעים התעניינות בבלוז.
אם תהליך המכירה ייצא לפועל, הוא יכול לקחת מספר חודשים. מלבד עזיבתו של הבעלים הנוכחי, מספר אנשי מועדון נוספים צפויים לסיים את דרכם בבלוז, כמו מנהלת המועדון, מרינה גראנובסקיה, שוער העבר והיועץ הטכני הנוכחי, פטר צ’ך, כשגם יו”ר המועדון, ברוס באק, צפוי לעזוב.
2 צפייה בגלריה
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
(רויטרס)
בתקשורת האנגלית דיווחו על בעלים פוטנציאלי חדש לבלוז – הטייקון הטורקי מוחסין בייראק, שטען שהוא קרוב לרכישת הקבוצה: “אטיס את דגל טורקיה ללונדון בקרוב”, אמר. בייראק מושקע חזק במטבעות הקריפטו והונו מוערך בשמונה מיליארד ליש”ט. אברמוביץ’ דורש לפחות 3.5 מיליארד ולפי דיווחים מחזיק בשתי הצעות על השולחן.