1 צפייה בגלריה
זופר אבדיה
זופר אבדיה
זופר אבדיה
(לילך וויס-רוזנברג)
זופר אבדיה עורר לאחרונה סערה כשאמר ל-ONE שהוא מתכוון לעזוב מיידית את תפקידו בבני הרצליה. לאחר פגישה בין הצדדים, הקבוצה מהשרון הוציאה היום (שני) הודעה רשמית שמתייחסת לעתידו של המנהל המקצועי, לפיה: “זופר המשיך לבצע את תפקידו במקצועיות גם כששהה בארה״ב והוא יגיע עם הקבוצה למשחק הערב כרגיל”.
כזכור, אבדיה מתח ביקורות על התנהלות הקבוצה לאחר הזכייה בגביע כאשר אמר: “לא אהבתי את ההתנהלות של הקבוצה לאחר הזכייה בגביע, זה לא מתאים לי והחלטתי לעזוב, אולי אחזור בעונה הבאה. בהרצליה הסתנוורו מהזכייה ושוכחים שיש עוד עונה ומטרות”. בקבוצה עקצו אותו בחזרה: “צר לנו שזופי בוחר לפעול כך, גם אם נושא מפריע לו יש דרך לדבר על הדברים ולא דרך התקשורת. אנחנו אוהבים ומעריכים את זופי, הוא הצטרף לקבוצה בקיץ ונתן לה צבע ועניין, אבל דרך ההתנהלות הזאת פוגעת במועדון ולא נוכל לקבל זאת”. כעת, נראה שהצדדים החליטו לשים את הדברים מאחור בינתיים.
לאחר הפגישה בין הצדדים, אבדיה אמר: ״אם מישהו נפגע מדבריי צר לי. בני הרצליה מועדון שמתנהל בצורה נהדרת ולא הייתה לי שום כוונה לפגוע באף אחד. הדברים נאמרו בכעס וללא כוונה, כשמבחינה מקצועית גם ברגעים אלו המשכנו לעבוד בשיתוף פעולה ביחד. אני אוהב את התפקיד בקבוצה, נהנה בו מאוד, הבהרתי זאת להנהלת הקבוצה בפגישתי איתם היום ואין לי שום כוונה לעזוב. אני מודה להנהלה שהבינה וקיבלה זאת ומצפה להמשך העונה בתקווה שנוכל להוסיף עוד רגעים טובים״.
יו״ר הקבוצה, אלדד אקוניס, הוסיף: ״גם במשפחות הכי טובות לפעמים יש רגעים שאנשים אומרים דברים שהם לא באמת מתכוונים. זופי הוא בן אדם טוב, חבר, חלק מההצלחה השנה ואנחנו שמחים שאנחנו יכולים לשים את העניין מאחורינו ולהתרכז בכדורסל״. נצטרך כעת לעקוב ולראות האם זה יחזיק מעמד.